Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Homologace,atesty a vše co vás čeka na STK.

Více
7 roků 11 měsíců zpět - 7 roků 5 měsíců zpět #1 od 100octan
Dnes jsem slysel 100 Podcast na strankach www.kolamadolu.cz na tema Technická kontrola na motorku aneb jak ji neprojít. A bylo tam receno vse o homologaci svetel, krytu svetel, padacich ramech, drzakach na kufry a take bocni kufry atd.
Myslim si ze by Vas to mohlo zajimat a verim tomu ze vam to hodne pomuze pri rozhodovani jestli si tam date nehomologovanou vec nebo homologovanou.
Jeste k tomu dodam par odkazu:
1. Motocykl – co Vás čeká na STK a při kontrole na sil nici (homologace, atesty)
2. Motocykl a STK – světla a světelné zdroje
3. Ochranné rámy, držáky kufrů, hrany plexiskla – „výčnělky“ na motocyklech
4. Výklad instrukcí MD pro STK a speciálně o kufrech, nosičích, rámech...
5. Výfuky a svody
6. Zpětná zrcátka


Automotoklub facebook
AUTOKLUB ČESKÉ REPUBLIKY
Poslední změna: 7 roků 5 měsíců zpět uživatelem 100octan.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #2 od prokyno
No je vidět že na tom makají a nám se stahujou mračna pomalinku. Když si čtu o ochraně světlometu, o žárovkáh a světlech, mám hrůzu z teho co vymyslí u blatníků, nádrží a podobně. To mě budou snad i zakazovat si nalepit tankpad, protože může měnit směr posunu jezdce při brždění a tím pádem ovlivnit chování jezdce????????????????????????
PS: Hele Ok2stp nemáš náhodou v TP zapsány kola paprsková? A současnost je drát?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #3 od 100octan
Ne tam se pise jen rozmer rafku a ten splnuji. Neni tam nic o jakej typ se jedna, jestli litaky nebo drataky. A homologace hlavne hlida rozmer, pust si ten podcast tam to vse je. :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 11 měsíců zpět #4 od prokyno
Máš recht, já už to tam taky nemám psaný, ale na dřívěhších moto sem měl popsáno kola typ paprsková :D
Podcast si pustím až budou děti OFF :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 10 měsíců zpět - 7 roků 10 měsíců zpět #5 od prokyno
Tak fčera sem byl na STK s mým druhým strojem (pokud se nebudu stydět, tak ho sem dám někdy), blastry noname china, světlo předělaný z avie, ale homologovaný a pár dalších malých nejasností. Vše proběhlo jak má, ještě mě pochválil za nový gumy, že to tam moc nevidí.
Jedinej problém byl, že na typovým štítku na krku, byli dvě poslední čísla z VIN vydřený od bovdenů, sice byli okem čitelný, ale ten jeho foťák Samsung S3 to nedokázal zachytit, tak prej do závad. No nakonec to proběhlo s upozorněním a bez závad. Současně druhý technik tam měl nějakou starou ČZ, vyrabovanou spínačku, blatníků moc nepobrala, celkově vzhled tak do šrotu, ale už tam lepil známku :D
Takže ještě né všude to řeší, a bude to nabíhat pomaleji.
Poslední změna: 7 roků 10 měsíců zpět uživatelem prokyno.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 10 měsíců zpět #6 od Honza
Tak borci, dneska jsem absolvoval STK, asi první s Explorerem:
Co jsem sundal:
1) ochranné plexi před hlavním světlometem - na něm je dokonce vyraženo, že se může použít jen mimo silnice, takže to šlo dolů
2) pak jsem ještě koukal na GIVI plotnu pod top case a když jsem viděl ty různé výstupky, pro jistotu jsem to taky sundal. Ale asi to není potřeba, asi jsem byl tady z tý diskuse trošku připosranej.
Co jsem tam nechal:
1) padací rámy - jak origo na motor, tak dodatečné horní SW Motech
2) držáky bočních kufrů
Nemám tam namontované žádné jiné píčoviny, mám standardní osvětlení, takže jsem prošel bez ztráty kytičky. Celé to trvalo cca 10 min a nejvíc času mu zabralo asi focení. Jo, pak jsme nemohli najít výrobní štítek, já jsem mu tvrdil, že jsem nic takového na motorce neviděl, pořád jsem ho odkazoval na VIN na vidlích, ale on se nenechal zmanipulovat, a že to tam prý někde musí být. A ejhle - je to na rámu pod sedlem jezdce.

Můj hlavní dojem? Na internetu je spuštěná kolem STK na motorky bouře ve sklenici vody. Problémy asi budou mít jen ti, co dělají přestavby anebo ti, co vymýšlej do očí bijící hovadiny, jako např. SPZ na boku, řídítka, na která málem ani nedošáhnou nebo tam montujou něco rádobyhezkého s ostrými výčnělky, že to může rozpárat i je samotné, nejen někoho okolo apod. U ničeho nezkoumal nějaká E-čka, ani neměřil hloubku desénu, prostě viděl normální motorku, tak to nafotil, zkontroloval všechna světla, napsal a nashle. Když tam nepřijede vyloženě nějaký provokatér, je to v klídku.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky