Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Cvakani v motoru

Více
6 měsíců 2 týdnů zpět #109 od Bojan
Bojan odpověděl na téma: Cvakani v motoru
Mno to duuufam,že neee.Ved aj ja sa chcem už voziť kua.A hlavne chlapci moji by som vás už rád zas videl.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 měsíců 2 týdnů zpět #110 od Bojan
Bojan odpověděl na téma: Cvakani v motoru
Jak smontuješ ,co smontuješ?Ja už som to smontoval hheeh.
A tento vikend som to trošku zase rozmontoval,lebo to nejako divno štartovalo.
A ono ujha ,.Tečúca gumička na vstreku.Kukol som aj ostatné a teda ten kto to zmontovaval v Englande tomu dal pekne po čuni.Myslím tie vrchné,čo idú do railu.
Tak som si zatial vyrobil novu gumičku zo vstrekovača z Hyuindai ehhe,.Nieje o veci robiť v servise.
Ale musím objednať nové,nech to ide ako má.Mam dve videjka,kde som nahral zvuk motora pred opravou a po oprave,tak si možete urobiť predstavu,ako to bolo dokurvené.
Mám to zmontované,hlava drži.Vybrácie tam síce ešte sú,ale sú uplne na inej úrovni ako pred tým.
Uvidíme ako sa to bude chovať.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 měsíců 1 týden zpět #111 od prokyno
prokyno odpověděl na téma: Cvakani v motoru
No vidíš nakonec to snad i stihneš do podzimu na sraz :D.
Ale to že z teho anglána pomalinku děláš korejce no nevím, nevím :dry: A ty videa jsou kde??????????? Nebudeme snad na ně čekat jak na novej motor ne? :D

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 měsíců 1 týden zpět #112 od Bojan
Bojan odpověděl na téma: Cvakani v motoru
Videjka som včera nestihol, bo som toho mal moc.Pridam ich dnes.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 měsíců 1 týden zpět - 4 měsíců 1 týden zpět #113 od hlousici
hlousici odpověděl na téma: Cvakani v motoru
Tak po dlouhém přemýšlení přidám taky jednu zkušenost. Explorer ročník 2013 mám třetí sezónu. Cvakání v motoru je prý normální. Tak dva roky neřeším.

Je 10.dubna tak si vyjedu z práce že se kousek svezu. Konečně to jde. Na čtverku si to prkotám za jedním čopristou a najednou chrrrrrrrrr, jako když vypadne rychlost. Je jasné že jsem do cvakal.
Ti bystří již tuší - ANO ventil prošel motorem:(
fakta: Najeto 59,5tis, kupováno jako dva roky staré při 25tis. (včetně servisky a evidence) Servis pravidelný po 8tis. Vše originál (na tom nešetřím), kontroly dělány dle předpisu výrobce (včetně seřízení vůle ventilů nastavení tlaku válců) Vše krom toho cvakání v pořádku.
A pak že prý vadné kusy šli jen do Ameriky?

Začalo shánění dílů po celé Evropě. (děkuji známému že mi pomohl s komunikací) Kompletní hlavu s ventily a vším, nalézám po čase u velmi ochotného technika v Německu (zajímavost-je jiná než ta původní), píst, ojnici a pouzdro válce v Holandsku. Těsnění nové v Anglii u Triumph (původní katalogové které tam bylo totiž již Triumph nedodává?) a spoustu informací od jednoho českého servisu který má již s touto závadou zkušenosti.

O dva měsíce později a pár desítek tisíc chudší sedím na stroji. Dnes mám najeto 63,5tis. Světe div se? Motor je jak pila. Nic necvaká prakticky nejde slyšet. Dost jsem se napřemýšlel zdali se moto neprodat. Zadli to vůbec zveřejnit.
Ale zůstanu trumpetistou. Věřím že to byla opravdu jen vadná série a porci smůly jsem si již vybral. Ten stroj mám prostě rád. Jezdí skvěle. Oprava byla profi. Díky mým servisákům za přístup, snahu, a vůbec vše co pro to udělali.
Takže jestli to nedopadne tak mám kupu náhradních dílů :lol:

Pro šťourali: zapomeňte na opravu z nových dílů-hlava 70tis bez ventilů, +1ks ventilu 1200kč. (+ ostatní tak jste na 90tis) + práce, 2x výměna olejů. A to u motorky s hodnotou cca 200tis nemá žádný smysl.

Pro otrlé pár foteček.






Poslední úprava: 4 měsíců 1 týden zpět od hlousici.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 měsíců 1 týden zpět #114 od Bojan
Bojan odpověděl na téma: Cvakani v motoru
A kua to nevyzerá dobre.
Ináč mna štve,že nám stále niekto hovorí,že cvakanie neva a nakoniec je to nahovno.
U mna to klepalo už od 12 tisicov a len sa to zhoršovaalo.Nakoniec sa na tom už nedalo jazdit a tak musel ist motor von a urobil sa repas.Vyšlo ma to do 500 eur s tým,že robotu som si urobil sám.A ešte stále to nieje dobre,.Musim kupiľ nové gumičky na vstreky,lebo ked som to skladal,tak som zisitil,že okolo nich tečie benzin.
Je to o dosť lepšie ako pred opravou,ale som nasratý,lebo takéto problemy som nemal zo žiadnou motorkou .A čo sa tyka podpory Slovenského predajcu ,tak kua radšej pomlčím.Pisal som aj do Anglicka a oni ma diplomaticky poslaly niekam.
Takže brachu som rád,ze sa ti to podarilo poriešiť.Ale kua za akú cenu.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky