Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

zadni kolo Triumph Tiger 900 (T400), r.v. 1995 - rozmer dle TP

Více
4 roků 3 týdnů zpět #1 od drobeq
Ahoj všem,

řeším dilema.
TP říká zadní kolo - ráfek 17 x 3,0, pneu 140/80 R17

já mám v realu ráfek 17 x 4,5 a pneu 150/70 R17, už jsme to tak koupil

Možnosti zlegalizovat mou variantu ráfku a penu jsem zkoušel u Triumph CZ, Triumph GB a není možné.
Máte někdo jinou zkušenost? NEbo snad na prodej zadní kolo s ráfkem 17 x 3,0?

Díky
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 3 týdnů zpět #2 od KrysarCZ
U tvého modelu začali roku výroby 1999/2000 osazovat 150/70 17R a s tím by měl být spojený i jiný rozměr ráfku, je možnost zažádat Dekru o stanovisko z homologačního protokolu, který mají k moto k dispozici. Na základě toho, a dle toho jak je tam tento nový rozměr (150/70 17R) zapsán, jsou schopni vystavit potvrzení, na základě kterého si necháš tyto rozměry zapsat do TP.
Nebudu Ti ale nalhávat, že to bude s Dekrou snadný. Obecně není moc součinná a raději Tě pošlou do háje, než aby museli něco podobného dělat. A ač tento postup vyjde na mrzký peníz, je to spíše oser.

Pak je tady možnost individuální přestavby, což je běh na velmi dlouho trať za poměrně velký peníz. Absolovoval jsem a už nikdy, to raději kolonoskopii.

Pokud tedy z nějakého důvodu vysloveně nelpíš na rozměru co máš nasazený, je jednodušší změnit ráfek a pneu dle toho co je uvedeno v TP.
Vzhledem k tomu, že máš dráty, není potřeba kupovat celé kolo, tedy pokud ho neseženeš, koukni na výrobce ráfku D.I.D, který tyto rozměry dělá, v poměru cena/kvalita je velmi solidní, a kolo si nech přeplést. Dráty a niple se dají sehnat za velmi rozumný peníz např. Šroubárna marek.
Pro představu, já si nechal komplet přeplést zadek u Hanouska Radotín, dráty a niple bral od jiného ČR výrobce (než Šroubárna Marek, bohužel ale už nepamatuji název) a práce s materiálem vyšla na bratru 2,5tis Kč.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 3 týdnů zpět #3 od drobeq
Ahoj,

dekuji za velmi obsahlou odpoved.
Pujdu cestou nejjednodusi a to je vymena zadniho kola, respektive rafku. Pneu budu kupovat tak jako tak. Na boj s Dekrou nemam asi žaludek...
Sehnal jsem přes inzerci celé kolo, z Francie, i s dopravou za 187EUR.
Pravda je, že je udajně "good condition", ale designové chce něčím vyčistit..pokud vůbec lze.
Když vezmu cenu za práci+koupi ráfku, asi to bude nejjednoduší cesta.
Přikládám foto nabízeného kola, k posouzení stavu a připadné kritice. Eventuelně radu, jak "to" dostat dolu. Díky
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 3 týdnů zpět #4 od drobeq
pak mám ještě jednu nabídku na "výměnu", tzn. každý zaplatí jen poštu. Tam čekám na foto nabízeného kola...TO by asi byl ideální stav... :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 3 týdnů zpět #5 od KrysarCZ
Já mám v tomto nej zkušenost s přípravky Unpass. Milánka Klimta znám osobně a není nic co by ta chemie nevyčistila...osobně doporučuju. Ale pozor, když s tím vyčistíš kolo, budeš čistit celou moto, neb to bude vypadat jako funglovka.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 3 týdnů zpět #6 od KrysarCZ
Tak vyměnit celé kolo je vždy snažší, jen je otázkou, v jakém jsou skutečném stavu.
Vyšistit do novoty je pak hračka.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky