Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Problém - rachtání v nízkých otáčkách

Více
8 roků 7 měsíců zpět #1 od Mirín
... ahoj všem, mám takový problém :( ... na volnoběh a v nízkých otáčkách motorka rachtá jak řechtačka. :S Když se však rozjedu a motor má tak 2-2,5 tis otáček zvuk zmizí a je tu šepot květin. Jeden človíček (mimochodem majitel několika Triumphů) mi řekl, že na jednom jeho stroji řešil tento problém a že to bylo ložisko na alternátoru. Největší problém prý byl sehnat někoho, kdo to udělá.
A tak volám o pomoc !!! :woohoo:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

  • fasces
  • Avatar uživatele fasces
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #2 od fasces
Odpověděl fasces pro téma Problém - rachtání v nízkých otáčkách
Ahoj
tento problém řešil kámoš a není to ložisko ale šestka šroubek na unašeči alternatoru. stačí vyndat altík a vyměnit šroubek. posílám foto.
Jestli budeš potřebovat nějaké bližší informace tak ti dám kontakt na kluka, který to řešil.
Přílohy:
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem fasces.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #3 od Torq
Čau, já si nechával převíjet altík (kotvu) zde: www.previjeni-regulatory.cz/
je to borec, myslím, že by i ty ložiska vyměnil, teda jestli to je opravdu to ložisko. Kdyby jen ten šroubek tak to by byla pohoda. Jen kdybys vyndaval ten altík tak je dobrý tam vyměnit zároveň o-kroužek. Jo a po povolení šroubů - urval jsem dokonce jeden bit (torx) to jde blbě ven, pomoh mi ohnutý plíšek (1mm).
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem Torq.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #4 od Mirín
... díky za reakce chlapci, určitě bych uvítal kontakt na někoho, kdo to řešil, případně asistenci při řešení.
Už jsem začal propadat "deprézi", poté co mi známí vymaloval scénář půlení motoru ve značkovém servisu a pro mne astronomickou částku. :sick:
Ještě jednou díky a tady je můj tel.: pro zaslání kontaktu, ale i pro případnou komunikaci ;) 775 900 349
Doufám tedy, že všechno dobře dopadne.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 7 měsíců zpět #5 od Mirín
... tak jsem to rozdělal, ale nic ... šroubek je na svém místě a alternátor se točí lehce a bez vůle. :huh: Nevíte tedy o nějakém šikovném mechanikovi nebo servisu. Nebo kdyby snad někdo z vás. ;)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 8 měsíců zpět #6 od ren.e
Oživil bych toto téma. Nejde přímo o rachtání, ale klepání. Takový kovový zvuk. Přenáší se to do rámu i řídítek. Dělá to na volnoběh. Dále v tahu mezi 3000 - 3500 ot. to nepříjemně vibruje. Síla vibrací roste s mírou zátěže motoru. Mírné zrychlování = klid. V motoru jsou sice vžude kola s přímými zuby, na vyvažováku dokonce vymezovač vůle, ale mně se tento zvuk nezdá. Vychází spíše zespoda mezi převodovkou a klikovkou a je slyšet více z levé strany. Po studeném startu to hned nejde slyšet, s teplým olejem vždy. Altík v minulosti opraven, nyní kontrola - v pořádku ( to byl taky jiný zvuk) . Rozvod napnutý, ložiska i kola na vyvažováku v pořádku.
Než to rozpůlím, nenajde se dobrá duše někde ze severní moravy, která ví , že má motor v pořádku a ke které bych mohl zajet a konfrontovat zvuky motoru? Ono se taky může ukázat, jde o normální projev tříválcového orchestrionu a že o nic nejde. Nebo i naopak.
Díky

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky