Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží

Více
3 roků 4 měsíců zpět - 3 roků 4 měsíců zpět #13 od ZdendaZB
ZdendaZB odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží

Mex napsal: No jo a jsme doma . Z nás si nikdo nemůže dovolit vyrazit na dva měsíce . My tady všichni musíme makat a když se urvem na 2 týdny v kuse, je to sláva a neřešíme žádnejch 12 kilo, ani jestli je těžiště o 10 cm níž apod.
Jedinej, kdo by mohl vycestovat na dva měsíce do světa je 100 octan , to je státní rentier a toho peníze nepálí . :woohoo: :woohoo: :woohoo:


Jenže všichni budujete kariéry, máte doma manželky, milenky, kupy dětí, hospodářství, zvířectvo, jste odporně bohatí a bůchví co ještě :-)
Kdežto já kariéru nebuduji, děti nemám a manželku také ne a tak můžu odjet. Proto toho musím patřičně využit, protože co ? Protože co kdyby se karta obrátila ?
Naposledy změněno: 3 roků 4 měsíců zpět od ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #14 od ZdendaZB
ZdendaZB odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží

Mex napsal: K čemu nádržku na olej ? Zřejmě jsi na špatným foru. To musíš na BMW GS forum . Triumphy olej NEŽEROU . :woohoo: :woohoo: :woohoo:


Aspoň dva litříky, protože jeden nikdy neví. Shánějte na severu, nebo někde ve stepích správnou klasifikaci, správnou viskozitu a vůbec olej pro mokré spojky. Destičky se dají nahradit, řetězová sada se dá v nouzi vytočit na soustruhu pro průmyslový řetěz, který mají všude, ale olej a duše se těžko shání.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět - 3 roků 4 měsíců zpět #15 od prokyno
prokyno odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Mno nevím, čeče píšeš jako bys facht chtěl razit na východ, bajkal, mongolsko a tak, jako že se chystáš na 20K km ve stepi :D
Hele věř tomu, že všude po světě seženeš dřív olej a benzím i ve stepi, než ten řetěz a destičky.
Navíc duše se při delších cestách berou sebou, nějaký antipichy a podobně no nevím, někomu to funguje jinýmu ne, ale když trhneš gumu tak seš s tím nahranej. Navíc máš možnost se vykašlat ne verze XC a jít do RT, kde jsou loukotě a bezduše, tam ti stačí knoty, a náhradní duše při trhnutí gumy.
Jo a věř že já třeba můžu jet na měsíc, na dva na trip :D
Jen se už bohužel nebudu mjet kam vrátit, páč bych byl bezdomovec :D

Loni sme jeli Albánský hory, Makedonide, černá hora horský sedla a okraj řecka u makedonie a albánie, všude minimum lidí, sem tam nějakej barák, statek či osada v horách o internetu či mobilu neslyšeli ani ho neviděli. Benzín? no problém (sice kvalita na hovno, ale na dojetí OK), vím to páč sem trotl a došel mě v horách :D, olej? to stejný, každej druhej tam má nějakej traktůrek, frézu nebo nějakou mrchu auto a každýmu z teho chčije oelej jak na rafinérce, takž edolívají pořád. Takž ez tohoto zrovna strach nemám :D
Naposledy změněno: 3 roků 4 měsíců zpět od prokyno.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět - 3 roků 4 měsíců zpět #16 od ZdendaZB
ZdendaZB odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Benzín je všude kam se dá na takovám stroji zajet, to souhlasím. Kromě případů, kdy se pojede mimo vyjetou stopu, tam už to může způsobit jisté nepříjemnosti. Třeba napříč někam stepí, nebo rovnou za nosem do pouště, ale nejsme ...
Destičky se dají vyříznout z libovolného obložení a nalepit dvousložkovým lepidlem ze stříkaček na původní držáky. Řetězy jsou z jiných motorek, sice né tak kvalitní, ale dají se. Duše vozím, nejsem blázen, jinak to ani na dušových ráfcích nejde :-) Antipich nepoužívám, protož jsem na něj slyšel hodně zla. Olej, popravdě jsem ho sehnal vždycky a všude, ale kolikrát jsem tam nalil něco jiného, než chtěl výrobce stroje. Občas klouzala spojka a tak jsem musel měnit. Je to otrava, proto bych olej vzal, ale třeba si to ještě rozmyslím, to je detail. Navíc tady je výměna po 10tkm (takže v terénu po 6tkm), ne po třech, což také hraje nemalou roli.
A co snese Tygr nevím. Ale staré motory jezdily se zvoněním i na 80 oktanový s olovem bez problému.

Na tripu můžeš jet i doma a bezdomovcem se tak rychle, jako na motorce, nestaneš :D
Naposledy změněno: 3 roků 4 měsíců zpět od ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #17 od MEX
MEX odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
Už je mi to všechno jasný . Kufry, bagáže, hmotnost, rovnováha atd. atd. atd.
Tahat s sebou takový jarmary . To jsi měl napsat nejdřív, že vozíš žrádlo medvědům na Ukrajinu :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #18 od prokyno
prokyno odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
No ty krávo, ro sou ale kufry, s tím se dá odstěhovat půlka chánova za dopoledne, to už mě je jasný proč to řešíš čeče, s tímto když ti zafouká tak plachtíš jak rogalo. :D
Věř tomu, že když si dáš jen o polovic menší tak to bude o 6 000% lepší a více :D

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky