Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Top kufr na 800 XCX - zkušenosti?

Více
6 roků 1 týden zpět #1 od ZanValzan
Ahoj všem,
Rozhodují se jaké koupit zavazadla na tygříka 800 XCX.
Chtěl jsem začít topboxem na kratší výlety, a pak boční na delší.
Jenže jsem po pár diskuzích našel, že pokud jedu jen s Topboxem tak to na prdeli háže a chová se divně. Je to až tak znát, nebo je to prkotina? Zadní box vždy trochu háže a třepe se na každé motorce.
Podle fotek spousta lidí jezdí s nepromokavým vakem. Možná z tohoto důvodu?

Máte s tím někdo zkušenosti? Popřípadě jaký topbox byste doporučili. Díky moc za rady.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #2 od vysla
Zdravím, jezdím rok s kappa kve42a a nemám s tím žádný problém. Boční kufry nemám.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět - 6 roků 1 týden zpět #3 od dushanbe
čau.

Givi Trekker Dolomiti 46L. nič lepšie v tejto cene nenájdeš.
vezmi si aj bočné kufre, vyzerajú super.

www.norcobikes.sk/givi-kufre-kufre-monok...e-atv-c-1_3_110.html

otázka 2: topbox na tigrovi
necítiš ani v najťažšom teréne. zadok nikdy neriešim, ten drží ako prilepený či máš topbox alebo nie. v extra náročnom teréne je občas problém udržať stopu predného kola kvôli vyššiemu ťažisku. ale aj na to je riešenie. terén jazdím postojačky naklonený dopredu. Celá váha ide do riaditok, vzadu ťa tlačí 100koní, predné kolo máš plne pod kontrolou a jazda na Tigrovi je ozajstná zábava.
nová Afrika 1200 má ťažisko nížšie, čím si oprávnene vyslúžila titul najlepšie ovládateľná cestovná motorka ale je lenivšia ako tiger a pre mňa nudnejšia.
800xcx je 2.najrýchlejšia cestovná motorka. 3.6s na 100km/h. Rýchlejšia je len Yamaha Tracer 900 ale to je celkovo nižšia trieda. Sedlo na Tracerovi bolo tak tvrdé, že som mal občas pocit, že sedím na drevenom prkne značky Yamaha :D
Tiger je naopak predurčený na dlhé expedície a je spolahlivejší ako GSo. Vždy keď si po dlhej dobe osedlám Tigra, po pár kilometroch si vravím, že toto je Mercedes medzi motorkami. Niekedy až príliš mäkké WP tlmenie zvyčajne nastavujem na 4/7 ale keď idem jazdiť palbu na asfalte, pritvrdím až na 0/0.

zas som odbočil od témy :)
hádam som ťa nepomotal

kufrov sa neboj. cesťák jednoznačne patrebuje kufre kam pribalíš 10 plechoviek piva, spacák, stan a jedeš do "middle of nowhere"
Poslední změna: 6 roků 1 týden zpět uživatelem dushanbe.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #4 od ZanValzan
Moc díky za tipy, i ty mimo tému. Mám najeto na Tigerovi 50Km, takže se mi hodí každá rada. Boxy teda vyberu to co jsi poslal vypadá dobře, když se nemusím bát topboxu a vybrací. Alespoň bude místo na Pívo :)
K tomu nastavení podvozku moc tomu nerozumím- 4/7 je nastavení přední/zadní? Jediné co vím, že se dá ručně naklikat nahoře na každím zdvihu přední vidlice zvlášť. Jsou tam takové třícípé hvězdy s +/-. Můžeš mi to víc popsat? Je to sice v návodu ale nejsem z toho moc chytrej.
Díky :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #5 od lesza
Já několik let jezdím s topcasem od uksy...pravda na starším Tigrovi :o)) a žádnej problém: www.uksa.cz/index.html a boční mám od Ramblera: www.motokufry-rambler.cz/informace-o-motokufrech-rambler . Tehdy je "Rambler" ještě nevyráběl, ale jako alternativa pro Givi či Kappa super. ...a za podobný peníze. A výhoda jsou celosvařované (a jako bonus barva jakou chceš :o) ) - pokud se s nima někde vyválíš - lehce se opraví kladivem kamenem nebo znovu svařit- což se o Givi a jim podobným nedá říct. Je samo ještě hromada dalších výrobců jako BigHusky a další ale pokud vim nikdo z nich nedělá celosvařovaný..... Pokud bych si měl dnes opět koupit topcase byl by Rambler ;o).

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 1 týden zpět #6 od prokyno
Tiger 800 s 21 kolem ve předu + hranatej topcase = neplecha ve vyšších rychlostech :-).
PS: Africa není 1200, ale jen 1000 a hlavně je to uplně jiná kategorie, takže případné srovnání s EXP případně GS je trochu mimo mísu. Vím je to taky cestovní endůro, ale to můžeme říct třeba i u felicie a octávie :D taky to jsou auta na silnici :D
PS: Na EXP sem dřív měl kufr Givi 42L (plastový vajíčko, nabo jak), a cestování OK, pak jsem vyměnil za hliníkovou krychlu Givi a od té doby nad 130-140km/h dělá neplechu. Bez topcase nic.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky