Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Kryt motoru

Více
4 roků 6 měsíců zpět #1 od MORFEUS73
Kryt motoru vytvořil uživatel MORFEUS73
Dobrý den. Mám Triumph Tiger 800 XRX 2018 a mám dotaz, zda máte originál kryt motoru nebo používáte nějaký jiný? Větší, lepší, odolnější? Po letošní cestě jsem došel k tomu, že potřebuji účinnější než je originál :) . Děkuji M.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 6 měsíců zpět - 4 roků 6 měsíců zpět #2 od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Kryt motoru
někde jsem to viděl, docela se mi líbily otvory v plechu, tak jsem si to zkopíroval a vyrobil
nějaká slitina hliníku ala dural, tl. 3mm, hůř se to ohýbá, ale je to zase pevnější
možná by šel i ze 4mm, ale pak už se stejně stříhnou silenbloky a bude to těžší, jestli teda řešíš hmotnost jako já, nebo je ti to fuk :-)
polovina původních bloků se rozlepila po první projížďce - sednutí na klacek, takže jsem koupil nové a ty zatím drží ačkoliv je plech už trochu zohýbaný, tam kde vykonává funkci lyžiny, z boky je to ok, protože si dávám pozor kam zajedu a neskáču, jako někteří odborníci a zbytečně stroj nehuntuju, protože to není lehké enduro, že
podle mě 3mm stačí a vzhledem k tomu co stroj zažil bych to nezesiloval. Už jsem jezdil v docela obtížným terénu pro tenhle typ strojů, párkrát sednul, párkát najel na kámen až to nechutně zarachotilo a nesčetněkrát dostal kamenem od předního kola do zespodu a všechno zatím drží. Jen se trochu ohnul přední ocelový držák a silentbloky jsou nakoso, ale v zimě to kleštěma srovnám a bloky pro jistotu vyměním, protože moc peněz nestojí. A ani nemám díru pro vypouštěcí šroub, protože čert nikdy nespí a mohl by tam něco vrazit. Takže při výměně sundavám celý kryt dolů.

Taky si myslím, že jsou zbytečné široké ochranné plechy, které zakrývají hadice a boky hodně do výšky, protože kdo nebude jezdit jak šílenec vyjetejma kolejema od traktoru, nýbrž pojede pomalu a obezřetně, nebude behlavě jezdit mezi velkými šutry, v lávovým poli si dá pozor a nebude zbytečně riskovat v nepřehledných brodech, tak nepotřebuje vysoký bočnice. Ten kdo bude jezdit jak šílenej, tak motorku brzo zničí tak jako tak a plech nepomůže, protože prorazí bok motoru. Padáky většinou moc nepomůžou, protože ostrej kámen projde, a trčící kameny jsou všude.

Takže katalyzátor je chráněnej, přívod k výfuku takym, filtr a svody taky a vejš už nic nelítá. Navíc mám prodlouženej přední blatník takovým nástavcem, což hodně pomáhá proti blátu na chladič i proti kamenům na svody. Hadice je častečně nechráněná, ale protože je pružná tak se jí nic nestane.

Hmotnost 2 kila přesně. Vyřezaný na laseru, ohnutý ve svěráku, a vařil jsem to tigem.
Poslední změna: 4 roků 6 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky