Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

triumph 1200 explorer vibrace řídítek

Více
8 roků 9 měsíců zpět - 8 roků 8 měsíců zpět #1 od Lubomír
Zdravím všechy majitele nového Explorera a nejen je:-)Jsem nový a nadšený vlastník který po 14 letech na Hondě Schadow a Yamaha Wild Star změnil lehce styl a přezbrojil tímto způsobem:-).Na jeto 1300km - tedy nic...Ale obecně mohu říct, že jsem nešláp vedle.Mám jen jeden - údajně obvyklý - pocit který mne malinko sere. V rychlostech mezi cca 55km až 85km/hod dochází k jemnému směrovému ne výškovému kmitání řídítek. Možná čím menší převodový stupeň tak je to kmitání menší ale prostě JE a podvědomě ho za jízdy vnímám. Mám 1200 XC včetně kufrů..Na smělý dotaz na pohodové kluky z Oloumouce mi bylo řečeno, že motocykl je hodně velký..? a kryty na rukou taky tomu nepřidávají...takže vlastně je to věc o které vědí, vnímaji ji ale je obvyklá....Zdvořile bych se rád dotázal kolegů - vlastníků Tigera, zdali mají podobnou, stejnou zkušenost, případně zdali existuje nějaké řešení o kterém prozatím nemám ani potuchy.Nechce se mi moc věřit, že soudruhům z ostrovů je jedno, že se jim kmitá stroj za víc jak čtyři kila.....

Přeji hezký den a dík za případné komentáře k výše uvedenému. Pokud to již tady bylo řešeno tak se omlouvám.Lubo.

DOPLNĚNÍ PŘÍSPĚVKU DEN 15.7.2015
DOBRÝ DEN,BYL JSEM PŘED PÁR DNY SE DVĚMA KOLEGY NA MOTORKÁCH - JEJI JSME Z TŘINCE NA ORAVU PŘES ZAKOPANÉ DO BELANSKÝCH TATER PAK SPODEM DO LIPTOVSKÉHO MIKULÁŠE A PAK DOMŮ.FAJNÝ TRIP NA DVĚ NOCI V KEMPU KOTVA A V KEMPU KEMP MARA.PRÁVĚ TAM JSEM POTKAL BORCE NA STEJNÉ MAŠINĚ A DALI JSME ŘEČ NA TÉMA JIŽ VÝŠE POPSANÉHO SMĚROVÉHO KMITÁNÍ.MÁ TEN SAMÝ PROBLÉM.NICMÉNĚ DLE JEHO RESPEKTIVE TVRZENÍ STARŠÍHO MECHANIKA ZE SALONU V BRAATISLAVĚ MŮŽOU ZA TOTO KMITÁNÍ NOVÉ PNEUMATIKY 2015.ÚDAJNĚ TEN SEŠIKMENÝ VZOREK MÁ NA TOTO VLIV.......NO NEVÍM...ALE JE TO NÁZOR KTERÝ JSEM ZASLECHL......TAK JSEM SI ŘÍKAL, ŽE HO TADY DÁM A PŘÍPADNĚ PODĚKUJI ZA KOMENTÁŘE.....MĚ OSOBNĚ SE TO NEZDÁ, ŽE ZA TO MŮŽOU JEN GUMY....VIZ JIŽ DŘÍVĚJŠÍ ZDŮVODNĚNÍ OD ANDĚLŮ Z OLOMOUCE...TAK HEZKÉ LÉTO A GUMAMA FURT DOLE..:-))
Poslední změna: 8 roků 8 měsíců zpět uživatelem Lubomír.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 9 měsíců zpět - 8 roků 9 měsíců zpět #2 od MEX
Čau , tak tě tady vítám .
Sorry , ale připadá mi úsměvný , že máš pocit jemnýho kmitání řidítek na Tigrovi , když přicházíš z Wildstara . Moje jediný a poslední svezení na tomto ,, yamachoperu,, byl otřesný zážitek . Všechno se klepalo , bouchalo , jízní vlastnosti žádný a bolely mne z toho záda .
Mně osobně se předek hodně zklidnil větším plégem a stačilo trošku si pohrát s nastavením podvozku .
Jak tak pozoruju , většina značkových servisů s oblibou používají alibistickou odpověď , že je to všechno naprosto normální a v pořádku . Spíš to vypadá , že taky vědí kulový , anebo se jim nechce .
Nicméně , není na škodu se sejít - např. na sraze , tam si povyměňovat mopedy a pak laborovat .
Jinak ti přeji spoustu spokojených kilometrů na pořádným stroji a gratuluju ke správný volbě . :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Poslední změna: 8 roků 9 měsíců zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 9 měsíců zpět #3 od Tomas71
Chlapi pokud se pustím řídítek tak mi začnou taky kmitat, dělal mi to i předchozí tiger 1050, tak to beru že je normální. :dry:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 9 měsíců zpět - 8 roků 9 měsíců zpět #4 od Petrex1.
Za mě asi takhle: dříve jsem měl čtyřválcové supersporty : Suzuki 750 GSXR, dvě Yamahy R1 a Honda 1200 XX Black Bird.
Supersporty drží na silnici jako přikované i při rychlostech nad 200 km/h. V zatáčkách nic...žádné vlnění, kroucení a kmitání byť jen malé do řídítek. ( na všech jsem měl tlumič řízení, kromě Blac Birda. )

Triumph Tiger se mi zkraje zdál dost nestabilní hlavně v rychlostech nad 170 km/h. Potom jsem se ale svezl na GS, KTM 1200 Adventure ...a jsem rád že ho mám. Tam se mi to zdálo ještě horší. Je potřeba trošku přidtvrdit podvozek a nejezdit na komfort se spolujezdcem a kuframa. Zkrátka si hraju z nastavením....od toho je to štelovatelné. Přední vidle mám dvrdší o dva kliky oproti továrnímu nastavení. V zadu si hraju dle zátěže ( jezdec, jezdec spolujezdec, jezdec spolujezdec bagáž ) ale vždy motorku o trošku přitvrdím jak na pružině tak na útlumu komprese. Stabilita se pak mírně zlepší.

Velká endura jsou háklivá na správný tlak v pneumatikách....chce to hlídat. Já foukám v zadu 2,9 a v předu 2,5 .

A teď to hlavní.....tahle velká endura na vysokých tlumičích nikdy se nebudou chovat jako supersporty a nebo naháče. Hold je to enduro z velkejma zdvihama. Na oplátku s nima můžeš vymést nějakou tu horší cestu nebo lehký terén a to celkem pohodlně.

Za další..... zcela vážně uvažuji dát na Explorera tlumič řízení. Věřím, že by to s ním bylo určitě lepší. Jen nějaký musím vigůglit.... :) :) :)
Poslední změna: 8 roků 9 měsíců zpět uživatelem Petrex1..

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 9 měsíců zpět #5 od Ballista
Zdarec,ja tu novy přírustek s XC Explorerem a po mesici a 3000 km tak bych rekl že v tvych udavanych rychlostech mi nic nekmita. V porovnani s Hondou Varaderem kterou jsem mel pred Tigerem si troufnu tvrdit ze pri richlostech okolo 200 se prave Tiger oproti Varanovi prave kmita a mam tedy jen nastaveni z fabriky. Jinak je to cajk ....

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 9 měsíců zpět - 8 roků 9 měsíců zpět #6 od Zajda
No u mě jsou také jemné vibrace a to už od výroby. cca po 30 km jízdě už musím sundat ruku z řídítek bo mě totálně mrtví ruka z jemných vibrací ( nesnesitelné mravenčení). Hlavně nevím čím to je. Nejdříve mě bylo řečeno že je to blástry, ty jsem sundal a stále stejný ani výměna plexi nepomohla, zatím. No na srazu obskáču a projedu všem jejich stroje.
Poslední změna: 8 roků 9 měsíců zpět uživatelem Zajda.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky