Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

KN Filtr

Více
7 roků 1 měsíc zpět #1 od Rosťa
KN Filtr vytvořil uživatel Rosťa
Ahoj borci jak často perete, nebo měníte vzduchový filtr. Nechával jsem si to dělat vždy v servisu a nikdy jsem prakticky neviděl v jakém je stavu. Přikládám fotku mého KN po necelých 6 tis km.
Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 1 měsíc zpět #2 od Axik
Odpověděl Axik pro téma KN Filtr
Čus Rosťo,
taky mám KN ,udržbu mi délají vždy při servisu,ale přesto si ho alespoň 2x za sezonu kontroluji,čistím a nepouštím tim modrým sráčem.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 1 měsíc zpět #3 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma KN Filtr
KN filtr jsem měl na supersportech ( GSXR, R1 ) Dvakrát do roka jsem ho čistil. Musím tě ale upozornit, že na cestovní motorku není moc vhodný, má totiž větší propustnost než originál filtry. Podívej se kolik bordelu máš za filtrem v hrdle sání ???? Nebo se tam radši nedívej, budeš se divit !!!

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 1 měsíc zpět #4 od Petrex1.
Odpověděl Petrex1. pro téma KN Filtr
No to ale humus....kudy jezdíš. Čisti to častěji....ztrácí se ti koně ( na Yamaze to možná nejde poznat :) :) :) :woohoo: :woohoo: :woohoo: )

Rosťa napsal: Ahoj borci jak často perete, nebo měníte vzduchový filtr. Nechával jsem si to dělat vždy v servisu a nikdy jsem prakticky neviděl v jakém je stavu. Přikládám fotku mého KN po necelých 6 tis km.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 1 měsíc zpět #5 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma KN Filtr
No jelikož to mám tepervá něco přes rok a jesm učasten na aut. servise tak to neřeším, jinak dle infa co se týče Texe tak KN filtr + laďák (to byla moje kombinace zamýšlená) se rovná porépat se v palivové mapě, což jsou další prašule navíc (zbytečný). Upustil sem od teho a šel jen do laďáku.
KN jako takovej má pár výhod oproti klasice.
Díky své řídkosti obohacuje směs (pozitivní na průběh výkonu), díky konstrukci a materiálu je lehce pratelnej a jeho výdrž je několikanásobná oproti papíru (ekonomická výhodnost).
Nevýhodou je to , že díky řídkosti se častěji a více zanáší a je tam nutnost častěji čistit.
Vzhledem k temu jaké máme stroje (a je jedno zda tex, či džamaha) musí nádrž dolů a stím mraky chujovin. To už moc use friendly není.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 1 měsíc zpět #6 od Rosťa
Odpověděl Rosťa pro téma KN Filtr
když jsem se ptal po kamarádech co jezdí, tak všichni tvrdili, že stačí koukat po 20 tis. km. Tenhle má za sebou 4roky a 5.500km. :-) Jo a na fotce je zbytek endura na kterým to mám....






Petrex1. napsal: KN filtr jsem měl na supersportech ( GSXR, R1 ) Dvakrát do roka jsem ho čistil. Musím tě ale upozornit, že na cestovní motorku není moc vhodný, má totiž větší propustnost než originál filtry. Podívej se kolik bordelu máš za filtrem v hrdle sání ???? Nebo se tam radši nedívej, budeš se divit !!!

Přílohy:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky