Tlachání
7 roků 5 měsíců zpět #343
od Bojan
Mno fuj.To muselo boliet dvojnásobne.Vyhodené rameno a zahodená motorka.
Ale hlavné je,že si mal padáky kua,lebo tie zachránia dosť.
p.s.
Charlie tam má nejaká kolesá ako nové a aj výfuky ma nové,tak ak si dal to dole,tak je to ok
Dúfam,že to všetko dobre poriešiš a zas bude vsjo v paradke
A Charlie sa určite poteši,že k nemu chodime v tak hojnom počte.
Ale hlavné je,že si mal padáky kua,lebo tie zachránia dosť.
p.s.
Charlie tam má nejaká kolesá ako nové a aj výfuky ma nové,tak ak si dal to dole,tak je to ok
Dúfam,že to všetko dobre poriešiš a zas bude vsjo v paradke
A Charlie sa určite poteši,že k nemu chodime v tak hojnom počte.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 5 měsíců zpět #344
od Axik
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 5 měsíců zpět #345
od prokyno
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 5 měsíců zpět #346
od Bojan
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 5 měsíců zpět #347
od prokyno
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
7 roků 5 měsíců zpět #348
od MEX
Hoši, bezpečnost nade vše
Já jezdím s airbagem pořád. Vůbec ho nesundávám a tudíž pak nemusím kupovat náhradní patrony, když se mi vysmekne motka z ruky
A jinak, co byste chtěli za pikantnosti ?
Prostě takhle jedu, cca 50 - 60 km/hod, najeto cca 500 km ve vedru, špinavý plexi, slunce nízko, horizont a pak už jen hloupá shoda náhod . Když jsem se přehoupnul přes ten horizont, slunce mi zazářilo na to špinavý plégu a zrovna v ten moment se čínská navigace, přede mnou jedoucího kolegy, rozhodla, že pojede doleva .Takže zahamstoval a řádně se přesunul k levýmu kraji jízdního pruhu . Můj Garmin chtěl rovně a odbočovací manévr jsem zaznamenal příliš pozdě. Takže pokus o vyhnutí , jenže jsem o jeho pravý kufr, jebnul mojím levým . To mě rozhodilo a už jsem letěl . Triumph měl praj zadní kolo asi 2,5 m vysoko . Jak to dokázal, opravdu nevím a skončil zaparkovanej na takovým betonovým mostku .
Škody na mě : rozthaný kalhoty, podřená bunda . Vyhozený rameno - opraveno na místě . Malinko naražený pravý žebra - už nebolí . Psychické trauma vyléčeno spoustou alkoholu . Druhý den jsem už jezdil .
Škody na Triumphu : ze předku zůstal jenom držák na navigaci, ostatní na sračky. Vrchní brejle mají ohnutý to oko na spínačku . Spínačka rozpadlá, dráty odborně utrhaný . Levá strana odřená - hrozně moc zachránily padáky . Ohnutá řadička, zlomený držák zadní stupačky, zlomenej vejfuk, hlavní stojan zohýbanej, všechny kufry podřený hlavně na rohách . Je tročku hnutá podsedlovka a šmajdá zadní kolo .
Všechno se to nějak podařilo dát do pojízdnýho stavu pomocí stahovacích pásek, upevňovacích kurt a americký pásky, čímž mohla být mise dokončena . Tohle by japonec určitě nevydržel
Já jezdím s airbagem pořád. Vůbec ho nesundávám a tudíž pak nemusím kupovat náhradní patrony, když se mi vysmekne motka z ruky
A jinak, co byste chtěli za pikantnosti ?
Prostě takhle jedu, cca 50 - 60 km/hod, najeto cca 500 km ve vedru, špinavý plexi, slunce nízko, horizont a pak už jen hloupá shoda náhod . Když jsem se přehoupnul přes ten horizont, slunce mi zazářilo na to špinavý plégu a zrovna v ten moment se čínská navigace, přede mnou jedoucího kolegy, rozhodla, že pojede doleva .Takže zahamstoval a řádně se přesunul k levýmu kraji jízdního pruhu . Můj Garmin chtěl rovně a odbočovací manévr jsem zaznamenal příliš pozdě. Takže pokus o vyhnutí , jenže jsem o jeho pravý kufr, jebnul mojím levým . To mě rozhodilo a už jsem letěl . Triumph měl praj zadní kolo asi 2,5 m vysoko . Jak to dokázal, opravdu nevím a skončil zaparkovanej na takovým betonovým mostku .
Škody na mě : rozthaný kalhoty, podřená bunda . Vyhozený rameno - opraveno na místě . Malinko naražený pravý žebra - už nebolí . Psychické trauma vyléčeno spoustou alkoholu . Druhý den jsem už jezdil .
Škody na Triumphu : ze předku zůstal jenom držák na navigaci, ostatní na sračky. Vrchní brejle mají ohnutý to oko na spínačku . Spínačka rozpadlá, dráty odborně utrhaný . Levá strana odřená - hrozně moc zachránily padáky . Ohnutá řadička, zlomený držák zadní stupačky, zlomenej vejfuk, hlavní stojan zohýbanej, všechny kufry podřený hlavně na rohách . Je tročku hnutá podsedlovka a šmajdá zadní kolo .
Všechno se to nějak podařilo dát do pojízdnýho stavu pomocí stahovacích pásek, upevňovacích kurt a americký pásky, čímž mohla být mise dokončena . Tohle by japonec určitě nevydržel
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Zraz na SLovensku
- Som rád,že sa vám to páčilo,aj ked to bol taký vodný zraz a bez nejakých velkých zákrut,.Dúfam,že ste si niečo s toho odniesly,.Bolo to...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 1 měsíc 1 týden zpět
-
- Nestartuje za tepla 800 xcx 2016
- CZMOJE : ten od Ricks Motors nefunguje?
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 3 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Sraz Jaro 2024
- Jen pro info ať je to kdyžtak i tady předávám informace z Facebooku. Ahojte v pátek se tam budeme pohybovat už kolem 14 hodiny a budeme Vás...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Hammar
- 5 měsíců 3 dní zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 9 měsíců 3 týdnů zpět