Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží

Více
1 týden 20 hodin zpět #25 od ZdendaZB
ZdendaZB odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
bylo to k tomuhle přízpěvku

MEX napsal: Už je mi to všechno jasný . Kufry, bagáže, hmotnost, rovnováha atd. atd. atd.
Tahat s sebou takový jarmary . To jsi měl napsat nejdřív, že vozíš žrádlo medvědům na Ukrajinu :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
19 hodin 51 minut zpět #26 od dushanbe
dushanbe odpověděl na téma: Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží
čaute, tak Zdenda má asi najvytunenejšieho Tigra 800 v ČSR takže technické dotazy na neho ;) Zníženie výfuku na mieru pod drybag, svetlá šírka o výfuk užšia, žiadna skladačka z swmotech čo by som si mohol objednať cez net :angry:

Ja mám kufry Givi tie menšie, čo je vlastne kópia originál Triumph kufrov a spokojnosť. vyše 3000km offroud a zatím držia. ale pravý dostáva zabrať. kufor príliš vytŕča. Aby som v Montenegru obišiel kolónu musel som ho oprieť o zvodidlá keď ma stláčal kamion. výfuk by to chcelo jednoznačne pod kufor.

jediný dôvod prečo sa tie výfuky robia tak vysoko je, aby sa dalo brodiť rieky až do hĺbky priemeru kola. všetka elektronika je tiež nad úrovňou kolies. Tiger je stavaný na hlbokú vodu ale celkom zbytočne. ponorené obe kolesá vo vode si fakt neviem predstaviť a to jazdím celkom divočinu. prakticky všetko. musím napísať inžinierom do Hinckley nech znížia výfuk na úroveň šróbov kolies a kufre nad výfuk B)

dolu zopár fotec z albánska. Tiger 800 vyjde prakticky každý terén ktorý prejde človek bez lana, akurát brodiť more v bahnitom piesku neodporúčam. to ani Tiger nedal :lol:







ranné sušenie po totálnom lejaku v národnom parku v Kosove. bezstarostný spánok 100m pod najvyšším vrchom kde blesky švihali celú noc pár metrov od nás :lol: B)

inak Tiger motorka fakt spoľahlivá. 20tisíc km bez jedinej poruchy. nepočítam rozbité sklíčka blinkrov, ktoré treba po každom položení lepiť a vymieňať =)
treba tankovať kvalitný benzín na najlepšie vyzerajúcich benzinkách, ideálne len tam, kde na čerpadle vydíte jak moc je zasraté prietokové sklíčko.

btw ja mením olej každý rok pred sezónou (nečakám na interval 10tis km) nech motor, spojka pracujú v čistom. pri dobrom servise očakávam že Tiger spraví aspoň 100tis. km adventures :)

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky