Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Malý výfuk na tigra, zúžení stroje s bagáží

Více
7 roků 2 týdnů zpět #7 od prokyno
Srovnáváš jabka s hruškama (tiger a africa)
Jsou to poměrně rozdílné motorky hlavně rozměrama, africa 750 je dost vysoká a velká koza. Když bys dal stejný rozměr na tigra tak potom snížením laufu se dostaneš jako u afriky.
Prosím kde budeš všude jezdot že se řeší průchodnost moto? Pojedeš nějakou těžkou výpravu? Ano chápu, že kufry obtěžují (sám s nima pokud to jde nejezdím, páč mě to tak nějak vadí a hlavně nejsem ten typ co je má nasazený jen proto že to dobře vypadá).
V dnešní době systémem uchycení je to dole za mžik, pokud nevybereš X litrový tak to zas tak široký taky není. Co se týče bezpečnosti tak bych to spíše viděl naopak. Když pojedeš ve dvou tak právě ten kufr ti uchrání před stiskem moto. Když jedeš sám tak 100% a ještě navíc je to další ochrana jako padací rám. Rolky se zmáčknout a i s tebou. Ve dvou s rolkama to sice spolujezdci o tu hranu (jak říkáš) neublíčí, alemoto na něho lehne plnou vahou (tak i tak je na hovno když už se to stane).
No popravdě nevím, zda bych se s tímto tak drbal. Jó pokud bych to bral jako výzvu, nebo velikánánánskou zábavu a koníček, tak ano, du do toho a celý to překopám. Nicméně si myslím, že priorita je ježdění :D
V každým případě ti přeji (a to už sem jednou psal) hodně úspěchů v tvém přestavbovém počínání. :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět - 7 roků 2 týdnů zpět #8 od ZdendaZB
Afrika mi připadá stejně mastodontní jako tigr, i výška mi připadá stejná. Ale to je pohled ze sedla "lehkého" jednoválce :-)

Drhnutí sníženého výfuku o zem chápu, tam není co řešit. Při nejhorším bych si ještě 10 tisíc připlatil za nějaký subtilnější, kdyby bylo nejhůř. Pořád ale nechápu, co myslíš tím překopáním. Vždyť jen chytnu výfuk za nosič, místo za rám a udělám kousek ohnuté trubky. Nic víc. Žádný zásah a během 30 minut je nosič dole a výfuk na původním místě. Na charakteristiku motoru to nemá vliv a na hluk také ne.

Jezdím občas i sám do míst, kde to je tak trochu sólo složitější a proto řeším hmotnost a přenositelnost. Kufry znamená jít dvakrát. Hmotnost většiho kufru je 6 kilo + 10 kilo věcí. Kdežto oba pytle váží dohromady 22 kilo a nesu je najednou. Tankbag, topcase a další brašny už nepoužívám, takže na motorce nic jiného nezůstane. Když chci jít někam a motorku nechat venku, tak pytle shodím, hodím si je přes rameno a nemusím se pořád bát, aby mi někdo něco neukradl. V tomto specifickém případě, jsou řešením vyndavací tašky z kufrů, ale okufrovaná motorka tak nějak více láká potencionální zloděje a zvědavce. Navíc to má smysl jen ve městě.

A když se jede ve dvou, tak jsme na přenášení dva. Takže třetí pytel se spacáky z horního nosiče nese navigátor.

Když jedete, tak hmotnost motorky není znát, ale když zastavíte, otáčíte se, nebo se chce motorka sama od sebe položit, tak je každé kilo znát. Odečtu hmotnost hlavního stojanu a kufrů tak mám hned o 14 kilo méně. Nebudu ssebou vozit zbytečnosti a o dalších pár kilo méně. S veškerým vybavením na dva měsíce se vejdu se do dvou 50 litrových pytlů, které nejsou stejně plné, váží dohromady 22 kilo i s jídlem a nevěřili byste, jak se s takovým strojem projíždí horší úseky, kde člověk používá k jízdě také nohy. Oproti kufrům je to opravdu znát.
Poslední změna: 7 roků 2 týdnů zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #9 od prokyno
Překopávání? No když vezmu tvoje příspěvky tak:
Výfuk nějak jinak
Jiný blastr páč orig stojí za prd
Padací rámy taky vlastní
Plato pod motor taky vlastní
Dodělání tempomatu
Přehrátí paliv map
Tak toto už beru jako takvou překopávku něčeho co už je hotovo a vymyšleno. Nic víc nic míň.
Navíc sem zvídavý typ :D a pokud se ti podaří přehrát (spíše vůbec dát) paliv mapy do verze která je nemá v základu a k tomu pak přidělat tempomat tak seš dobrej a palec nahoru. Neříkám že to nejde, nebo nepůjde, ale už se to neslučuje s prvotní usporou 30K za model kde už toto je :D
Jinak to neber nijak osobně, prostě jen vyjadřuji svůj názor a nic víc.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět - 7 roků 2 týdnů zpět #10 od MEX
No jo a jsme doma . Z nás si nikdo nemůže dovolit vyrazit na dva měsíce . My tady všichni musíme makat a když se urvem na 2 týdny v kuse, je to sláva a neřešíme žádnejch 12 kilo, ani jestli je těžiště o 10 cm níž apod.
Jedinej, kdo by mohl vycestovat na dva měsíce do světa je 100 octan , to je státní rentier a toho peníze nepálí . :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Poslední změna: 7 roků 2 týdnů zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět - 7 roků 2 týdnů zpět #11 od ZdendaZB

prokyno napsal: Překopávání? No když vezmu tvoje příspěvky tak:
Výfuk nějak jinak
Jiný blastr páč orig stojí za prd
Padací rámy taky vlastní
Plato pod motor taky vlastní
Dodělání tempomatu
Přehrátí paliv map
Tak toto už beru jako takvou překopávku něčeho co už je hotovo a vymyšleno. Nic víc nic míň.
Navíc sem zvídavý typ :D a pokud se ti podaří přehrát (spíše vůbec dát) paliv mapy do verze která je nemá v základu a k tomu pak přidělat tempomat tak seš dobrej a palec nahoru. Neříkám že to nejde, nebo nepůjde, ale už se to neslučuje s prvotní usporou 30K za model kde už toto je :D
Jinak to neber nijak osobně, prostě jen vyjadřuji svůj názor a nic víc.


V pohodě. Beru to, že diskutujeme o tom, zda to má smysl nebo ne a chceme se vyvarovat koupě něčeho nevyhovujícího. Je to motorka na dalších minimálně 10 let.

Výfuk nějak jinak - stejně si musím vyrobit vlastní nosič k obrazu svému, poněvadž se takový, jaký bych chtěl nevyrábí - tím pádem už mám hotový držák výfuku

Jiný blastr páč orig stojí za prd - třeba stačí původní, ale na diskuzích ho v terénu hodně kritizují, nechrání prý dobře ruce proti povětrnosti, ale nevím, nemám zkušenosti. Je to otázka cca 1500,-

Padací rámy taky vlastní - původní myšlenka, ale včera mi byl doporučen HEELD za 4 tisíce. Takže otázka výroby je zřejmě zodpovězená. Zřejmě jej koupím, protože to vypadá, že chrání vše a byl již nejednou otestován. Původní bych demontoval.

Plato pod motor taky vlastní - Chtěl bych do něj zakomponovat nádržku na olej - musím tedy vyrábět. Původní bych stejně vyhodil.

Dodělání tempomatu, Přehrátí paliv map - bych za tu finanční úsporu oželel, pochybuju, že budu někdy něco přehrávat a modifikovat. Nejsem tuningér a když jsem nezačal jezdit agresívněji v terénu doposud, tak předpokládám, že nezačnu ani později. Nějak mě to nebaví.

Takže za příplatek 30 až hypotetických 40 tisíc bych dostal jen mapy a tempomat a to mi za to opravdu nestojí. Kdyby byl rozdíl menší tak to neřeším.
Poslední změna: 7 roků 2 týdnů zpět uživatelem ZdendaZB.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 2 týdnů zpět #12 od MEX
K čemu nádržku na olej ? Zřejmě jsi na špatným foru. To musíš na BMW GS forum . Triumphy olej NEŽEROU . :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky