Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

PROSÍÍM POMOC !! TRIUMPH TIGER 1050 SPORT

Více
6 roků 6 měsíců zpět #1 od foxelix
Zdravím přátelé.
Prosím o radu či zkušenosti s daným problémem na mém Tigerovi.
Při cestě domů jsem natankoval na jedné NoName benzínce, protože mě docházelo pomalu palivo ... po ujetí cca 30 kilimetrů ztratila motorka výkon. Motorka se začala na volnoběh dusit a elektronika zřejmě omezila točení motoru do 5 tis. otáček. Původně jsem myslel, že mi asi odešla svíčka ... ty jsem vyměnil, ale závada zůstala
Dozvěděl jsem se, že moto disponuje nouzovým režimem v případě natankování špatného paliva. Nádrž jsem vytankoval ... popravdě benzín zaváněl jinak. Natankoval jsem kvalitní, ale motorka nic!
Dá se nějakým způsobem nouzový režim zrušit .... nebo musím do servisu na diagnostiku ??
Předem díky za rady

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 6 měsíců zpět #2 od prokyno
Tak o tom sem ještě neslyšel, ale možné je vše.
pročti návod, pokud tam nic není volej servis, než odejde něco horšího, na M.cz píšeš že ti to teď žere přes 9 litrů což je dost a někde se ten přebytečnej benzín musí objevit, když se evidentně nespálí při vysokým výkonu.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 6 měsíců zpět #3 od foxelix
jj přesně průměrná spotřeba se zvedla na 9,5 L ... což je fakt brutál.
Myslím si, že tohle má na svědomí čidlo v airboxu ... podle mě kontroluje průtok vzduchu a podle toho řídí vstřikování.
Už jsem v kontaktu se servisem ... tak uvidíme

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 6 měsíců zpět #4 od prokyno
Možná, ale ten benzín musí někam mizet ne?
Buď valí někam přepadem ven, nebo do laufu, nebo někam. Spálené určitě nebude.
No dej vědět pak.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 6 měsíců zpět #5 od foxelix
Táák přátelé už jsem opět chytřejší :D
Motorku jsem zavezl do autorizované servisu Triumph.
Za závadou stál přeskočený rozvodový řetěz o jeden zub. Jak mě oznámil mechanik měl jsem poměrně veliké štěstí, protože kdyby skočil ještě o jeden .... tak můžu navařit leda šlapátka :ohmy: ( za tu cenu motoru)
Každopádně na chybě bylo špatné nastavení vačky po první garanční prohlídce, kdy mechanik nastavil vačku moc na "tvrdo" ... a ta kladla veliký odpor na rozvoďák.
Tak mi to bylo objasněno ....
Motor mi kompletně prolézli kamerou, zkontrolovaly napínáky vše znovu seřídily a můj mazlík letí jak stíhačka :D

Za opravu a servis jsem dal cca 6 tis. Kč ... což jsi myslím, že je v poho ;)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 6 měsíců zpět #6 od foxelix
Jen pro doplnění informací ze servisu:
čidlo na airboxu neměří průtok vzduchu, ale měří teplotu vzduchu ...
a po delší debatě s mechanikem mě bylo vysvětleno, že elektronika na Triumphu je prakticky ojedinělá závada ... což mě utvrzuje v mém názoru, že Triumph jako značka je kvalitní a motorky jsou opravdu držáky!

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky