Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Nabíjení aku, udržování

Více
1 měsíc 6 dní zpět #31 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Nabíjení aku, udržování

Kratas napsal: Ahoj,
nejsem elektrikář a nechci dělat ani chytrého :-)

Ale co vím, tak zásuvka na nádrži u mojeho XCA (2020) je bez zapnutí klíčku bez proudu. Pouze ta za sedlem je pod proudem i po vypnutí zapalování. Po pročtení článků o Optimate nabíječce Dual a CANBUS edice se domnívám, že nabíječka s CAN BUS funkcí dokaže zásuvku u nádrže "oživit" při vypnutém klíčku a začne nabíjet baterku. Jinak pokud nemá nabíječka funkci CANBUS, nabíjení nepůjde, protorže zásuvka bude "neoživená"...
Ta zadní zásuvka, která je stále pod proudem by snad měla nabít baterku i bez CANBUS, pokud máš tuto zásuvku u své verze a pokud máš koncovku, která tam patří, protože zásuvku nemusí nabíječka "oživit" pro nabíjení....

Jinak Optimate dělá kabel s označením SAE-79, který je určen pro DIN zásuvky moto BMW, Triumph, některé Goldwing a Victory...
www.otos.cz/nabijecky-baterii/o09-prislu...in-konektor-samec-2/

Tak snad jsem trošku pomohl..


Prosim te, neni to naopak? Na nadrzi stale pod proudem a u sedla vzadu po klicku?

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 měsíc 6 dní zpět #32 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Nabíjení aku, udržování

MEX napsal: Aha, a to všechno je napsaný v tom článku na vikipedii?
To by člověk neřekl, jaký tam jsou chytráci... :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Ono má 12V Lithium jiný napětí, než 12V gel?
Mimochodem, ona je v nový dvanáctce lithiová baterka?

Clovece, to je znama vec, ze 12V neni jako 12V :)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky