Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Nový Explorer 1200 pro rok 2016

Více
8 roků 2 měsíců zpět #19 od prokyno
Tak představení nových modelů Triumphu bude jen a pouze v Brně na motosalónu.
Bude tam mimo jiné i New Explorer v nejvyšší výbavě XCa.
A už se rýsují i ceny :-), bude to maso :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět - 8 roků 1 měsíc zpět #20 od 100octan
2016 Triumph Tiger Explorer review with Charley Boorman
Doporucuju si zapnout titulky. :woohoo: :woohoo:
Poslední změna: 8 roků 1 měsíc zpět uživatelem 100octan.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #21 od krzi
Odpověděl krzi pro téma Nový Explorer 1200 pro rok 2016
tak na tipmoto ve včera přidaných inzerátech nový explorer přes 511000,--Kč :woohoo: :(

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
8 roků 1 měsíc zpět #22 od prokyno
No jo to je Trutnov, tam mají všecko drahý.
V Olmecu nejvyšší verze XCa vychází dle ceníku na 483 000.- :D
Je to taky darda, ale oproti Trutnovu 28K rozdíl :D
Nejchudší verze XR vyjde na 383 000.-. Ceník byl vydaný na Motosalon 2016.
Celkem bude v nabídce 8 verzí
XR
XRx
XRx low seat (snížené sedlo)
XRt
XC (tato v nabídce u nás zatím není)
XCx
XCx low seat (snížené sedlo)
XCa

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 9 měsíců zpět - 6 roků 9 měsíců zpět #23 od MEX
Odpověděl MEX pro téma Nový Explorer 1200 pro rok 2016
Jak jste již mnozí zaznamenali, byl jsem násilně donucen zakoupit nový model Explorera XCX v modrý barvě . Konečná cena se ustálila na 12.184 Eček bez DPH . K tomu jsem dokupoval original držák na navigaci , vyšší plégo, zvýšení řidítek a padáky od Motechu, což komplet vyšlo asi na 15 tisKč.
Zde pár drobných postřehů :
- nastavování jízdních módů včetně semiaktivního podvozku je opravdu luxusní záležitost a funguje dost dobře . Prostě žehlička .
- elektrický přední štít s vyšším plégem je taky super. Ve 160 kolem mne příjemně proudí lehký vánek
- přední lešení komplet předěláno a zesíleno . Funkčnost ukáže čas .
- přední brzdy jsou o poznání jedovatější
-ovládání spojky předěláno a jde jedním prstem
- vpředu 120 guma a vzadu 170 způsobuje, že se motka do zatáčky musí jakoby trošku víc přitlačit, ale je to příjemný, čitelný a s přehledem tu zatáčku vykrouží
- motor je příjemnější, necuká a i v otáčkách pod 3 tis. nezvoní a nechrochtá, i když mu kvůli emisím ukradli asi 2 KW
- z budíků jsem byl zpočátky vykulenej, ale je tam snad úpně všechno a logicky umístěný . Uprostřed samozřejmě otáčkoměr, ne pravým displeji je palivoměr, teplota, hodiny, tempomat a na levým displeji proměnný věci, jako podvozek, jízní mody, signalizace heftů, počítadla kilometrů, spotřeba atd. atd. Varovný blikače jsou místo tlačítka na zapínání tempomatu a ten se zapína dvojitým zmáčknutím plus anebo minus na pravým přepínači
Zkrátka, ačkoli vypadá, jako starší model s malinko pozměněným designem, je to úplně jiná motka a angličtí soudruzi odvedli kus dobrý práce .
Poslední změna: 6 roků 9 měsíců zpět uživatelem MEX.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 9 měsíců zpět #24 od prokyno
Hele, tak za A, násilně nikoli, rozhod si se sám utratit balík za pěknou moto :D
a za B, taky si mohl skončit u BMW :D
Takže bych to viděl jako svobodné rozhodnutí s dobrým výsledkem :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky