Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Krátký chod spojky - Tiger 800

Více
5 roků 11 měsíců zpět #1 od Strycek Fido
Ahoj, měl bych dotaz na majitele 800, zda někdo neřešil krátký chod spojky? Na lanku je nastavena vůle cca. 3 mm, ale i tak je chování poněkud zvláštní. Projevuje se to tak, že pokud pouštím spojku, tak jakoby najednou skokově sepla a to cca. 1 cm před úplným puštěním/uvolněním spojkové páčky. Těžko se mi to popisuje, ale prostě nemá plynulý náběh a bez práce s plynem zdechne. ¨Motorka je po výměně oleje (motorex 10W50), má najeto pouze 2500km... Pokud se nepletu tak je to rok výroby 2016 verze XRT(moto je kamarádky). Nesetkal se s tím již někdo, ať už na našich angličácích nebo na jiné moto? Čím by to mohlo být způsobeno?
Předem dík za jakoukoliv radu. Fido

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #2 od Strycek Fido
ještě jedno zpřesnění. Problém se týká pouze rychlostního stupně 1 při rozjezdech z "nuly". Ostatní kvalty pak už v průběhu jízdy jdou naprosto v poho a to jak nahoru, tak dolu....

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #3 od Pavelpv
Ahoj,
mám stejný problém, už jsem si na to zvyknul. Trochu pomohlo seřízení spojky na lanku,ale stejně zabírá až nahoře.
Pavel

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

  • KLM
  • Avatar uživatele KLM
5 roků 11 měsíců zpět #4 od KLM
Odpověděl KLM pro téma Krátký chod spojky - Tiger 800
Ahojte,
mám Tigera 800 XCX, zhruba stejně starého. Mám od počátku naprosto stejný problém. S novou motorkou jsem se napoprvé ani nerozjel (s těmi cca dvanácti předtím, včetně 1200 Explorera atd. v pohodě kdykoliv a plynule) a myslel jsem si, že je to vada kusu, ale bohužel, jde o typickou vlastnost. Dá se na to zvyknout a pracovat při rozjezdu s plynem, za jízdy po silnici pak už nikdy sebemenší potíže.

Něco jiného je ale terén nebo ostré alpské vracečky atd, kdy potřebujete plně naloženi a ve dvou téměř nulovou rychlost, přitom ale max. sílu motoru a jeho citlivé ovládání. I na videích Enduroškoly Milana Holého je vidět několik adeptů při pádu v nulové rychlosti, většinou je to Triumph Tiger 800 :-). A už na to přišli i sami Britové, protože se u letošní nové verze Tigrera 800 chlubí mimo jiné kratší jedničkou! Druhá možnost je u toho starého nechávat klouzat spojku, dokud se nespálí - i to se mi už podařilo :-). Jinak špičková motorka a v terénu schopnější, než těžká hovada o větším objemu (i z vlastní stáje), jen se musí prostě topit. Spousta znalců už přišla na to, že čím se jede rychleji, tím lepší je Tiger, čím pomaleji, tím GS!

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky