Kryt motoru
4 roků 2 měsíců zpět #1
od MORFEUS73
Kryt motoru vytvořil uživatel MORFEUS73
Dobrý den. Mám Triumph Tiger 800 XRX 2018 a mám dotaz, zda máte originál kryt motoru nebo používáte nějaký jiný? Větší, lepší, odolnější? Po letošní cestě jsem došel k tomu, že potřebuji účinnější než je originál
. Děkuji M.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
4 roků 2 měsíců zpět - 4 roků 2 měsíců zpět #2
od ZdendaZB
Odpověděl ZdendaZB pro téma Kryt motoru
někde jsem to viděl, docela se mi líbily otvory v plechu, tak jsem si to zkopíroval a vyrobil
nějaká slitina hliníku ala dural, tl. 3mm, hůř se to ohýbá, ale je to zase pevnější
možná by šel i ze 4mm, ale pak už se stejně stříhnou silenbloky a bude to těžší, jestli teda řešíš hmotnost jako já, nebo je ti to fuk
polovina původních bloků se rozlepila po první projížďce - sednutí na klacek, takže jsem koupil nové a ty zatím drží ačkoliv je plech už trochu zohýbaný, tam kde vykonává funkci lyžiny, z boky je to ok, protože si dávám pozor kam zajedu a neskáču, jako někteří odborníci a zbytečně stroj nehuntuju, protože to není lehké enduro, že
podle mě 3mm stačí a vzhledem k tomu co stroj zažil bych to nezesiloval. Už jsem jezdil v docela obtížným terénu pro tenhle typ strojů, párkrát sednul, párkát najel na kámen až to nechutně zarachotilo a nesčetněkrát dostal kamenem od předního kola do zespodu a všechno zatím drží. Jen se trochu ohnul přední ocelový držák a silentbloky jsou nakoso, ale v zimě to kleštěma srovnám a bloky pro jistotu vyměním, protože moc peněz nestojí. A ani nemám díru pro vypouštěcí šroub, protože čert nikdy nespí a mohl by tam něco vrazit. Takže při výměně sundavám celý kryt dolů.
Taky si myslím, že jsou zbytečné široké ochranné plechy, které zakrývají hadice a boky hodně do výšky, protože kdo nebude jezdit jak šílenec vyjetejma kolejema od traktoru, nýbrž pojede pomalu a obezřetně, nebude behlavě jezdit mezi velkými šutry, v lávovým poli si dá pozor a nebude zbytečně riskovat v nepřehledných brodech, tak nepotřebuje vysoký bočnice. Ten kdo bude jezdit jak šílenej, tak motorku brzo zničí tak jako tak a plech nepomůže, protože prorazí bok motoru. Padáky většinou moc nepomůžou, protože ostrej kámen projde, a trčící kameny jsou všude.
Takže katalyzátor je chráněnej, přívod k výfuku takym, filtr a svody taky a vejš už nic nelítá. Navíc mám prodlouženej přední blatník takovým nástavcem, což hodně pomáhá proti blátu na chladič i proti kamenům na svody. Hadice je častečně nechráněná, ale protože je pružná tak se jí nic nestane.
Hmotnost 2 kila přesně. Vyřezaný na laseru, ohnutý ve svěráku, a vařil jsem to tigem.
nějaká slitina hliníku ala dural, tl. 3mm, hůř se to ohýbá, ale je to zase pevnější
možná by šel i ze 4mm, ale pak už se stejně stříhnou silenbloky a bude to těžší, jestli teda řešíš hmotnost jako já, nebo je ti to fuk

polovina původních bloků se rozlepila po první projížďce - sednutí na klacek, takže jsem koupil nové a ty zatím drží ačkoliv je plech už trochu zohýbaný, tam kde vykonává funkci lyžiny, z boky je to ok, protože si dávám pozor kam zajedu a neskáču, jako někteří odborníci a zbytečně stroj nehuntuju, protože to není lehké enduro, že
podle mě 3mm stačí a vzhledem k tomu co stroj zažil bych to nezesiloval. Už jsem jezdil v docela obtížným terénu pro tenhle typ strojů, párkrát sednul, párkát najel na kámen až to nechutně zarachotilo a nesčetněkrát dostal kamenem od předního kola do zespodu a všechno zatím drží. Jen se trochu ohnul přední ocelový držák a silentbloky jsou nakoso, ale v zimě to kleštěma srovnám a bloky pro jistotu vyměním, protože moc peněz nestojí. A ani nemám díru pro vypouštěcí šroub, protože čert nikdy nespí a mohl by tam něco vrazit. Takže při výměně sundavám celý kryt dolů.
Taky si myslím, že jsou zbytečné široké ochranné plechy, které zakrývají hadice a boky hodně do výšky, protože kdo nebude jezdit jak šílenec vyjetejma kolejema od traktoru, nýbrž pojede pomalu a obezřetně, nebude behlavě jezdit mezi velkými šutry, v lávovým poli si dá pozor a nebude zbytečně riskovat v nepřehledných brodech, tak nepotřebuje vysoký bočnice. Ten kdo bude jezdit jak šílenej, tak motorku brzo zničí tak jako tak a plech nepomůže, protože prorazí bok motoru. Padáky většinou moc nepomůžou, protože ostrej kámen projde, a trčící kameny jsou všude.
Takže katalyzátor je chráněnej, přívod k výfuku takym, filtr a svody taky a vejš už nic nelítá. Navíc mám prodlouženej přední blatník takovým nástavcem, což hodně pomáhá proti blátu na chladič i proti kamenům na svody. Hadice je častečně nechráněná, ale protože je pružná tak se jí nic nestane.
Hmotnost 2 kila přesně. Vyřezaný na laseru, ohnutý ve svěráku, a vařil jsem to tigem.
Poslední změna: 4 roků 2 měsíců zpět uživatelem ZdendaZB.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Přihlásit se do fóra
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
-
- palivová mapa 21066 - úpravy
- Po nahrání téhle mapy se snížila spotřeba , ale mezi 2-3 tisíci je díra a od šesti tisíc se to nechce moc točit.
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 2 měsíců 2 týdnů zpět
-
-
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Na svůj disk na googlu jsem dal nějaká videa jak jste chtěli. Pokud by někdo chtěl nesestříhaná tak stačí napsat a dám je také do té...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od bow
- 2 měsíců 2 týdnů zpět
-
-
-
- Praděd - výjezd k vysílači i s přespáním
- Jen rychlé malé info...buď v pátek přespat v kempu Mohelnice nebo varianta č 2 kemp Bobrovník v Jeseníku, nad kempem je hospoda z ubytováním...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Petrex1.
- 4 měsíců 3 týdnů zpět
-
-
-
- Sraz Krkonoše jaro 2023
- Jj Je to občas na ho.....
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od tomix
- 5 měsíců 5 dní zpět
-
-
- M800
- Nájezd
- Ahoj gratuluji! Já měl od roku 2013 do 2016 Exprolera 1200 a ve 43 000 mu praskl kardanovy kříž za motorem. Následkem prasknutí, byla celá...
- v Motorky / Tiger - 800
- od M800
- 7 měsíců 3 dní zpět