Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Padáky

Více
4 roků 1 měsíc zpět #7 od Torq
Odpověděl Torq pro téma Padáky
No je to docela dost peněz, ale jak píšeš bez práce a laborací...
Tlumič holt nechat zrepasovat, kde tomu rozuměj. Mě to stálo cca 2,5 tis. v K2 moto, ale šetřil jsem a tak jsem bohužel nedal na jejich dobré rady a nevyměnil pružinu za novou progresivní.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 1 měsíc zpět #8 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Padáky
Tu progresivitu snad dělá to přepáčko, ne? Mně jde hlavně o komfort. Na rovném asfaltu to pluje jak parník , ale přijde rozbitá, nebo jen záplatovaná cesta 3. třídy a je po pěkném pocitu jízdy. Předek žehlí všechno a zadek jakoby byl neodpružený.
Ale díky za tip na to K2 MOTO. Já psal do Olmíku Ševčíkovi, ale oni to nedělají.
No, ani nevím, jestli to není jev téhle motorky. Nemám to nikde poblíž s kým porovnat.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 1 měsíc zpět #9 od cihelka
Odpověděl cihelka pro téma Padáky
Tlumič nech zrepasovat u Antošovského
www.antosovsky.cz/tlumice-dily-servis-prodej/opravy-tlumicu/

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 1 měsíc zpět #10 od Torq
Odpověděl Torq pro téma Padáky
Jo, dělá ji přepáčko, ale pochopil jsem, že se tím progresivita zlepší a hlavně ta stará pružina už bejvá unavená, ale tu zkušenost bohužel nemám. Nemáš na zadku zatuhlý ložiska v uložení vidlice nebo poškozený...? Dole u uložení mám mazací čep, tak tam občas něco natlačím maznicej.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 1 měsíc zpět #11 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Padáky
Přepáčko i kyvka bez vůlí , promazáno při servise. Když to shodím ze stojanu a zatlačím zvrchu rukou do sedla, motorka se pěkně zlehka zhoupne. Dolů rychleji než zpět. Vše na měko. Když to seřizovákama dám na tvrdo, dolů to jde s větším vynaložením síly a zpět velmi pomalu. Na normální cestě to pluje jako parník. Kámoš co jel zamnou se divil, že jak tomu přihulím, tak mi klesne zadek. Jen to nechce pěkně žehlit Záplaty, díry po nich atd. Vede mě to k moc hustému oleji v tlumiči. Celá tlumicí jednotka vypadá až podezřele pěkně. Podle mne ji předchozí majitel nechal repasovat a možná přispůsobit svým 100 kg a německým dálnicím. V terénu to nikdy nebylo.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
4 roků 1 měsíc zpět - 4 roků 1 měsíc zpět #12 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Padáky
Ale zpět k padákům. Ty HEEDy jsem zavrhl hned. Vůbec neřeší ochranu motoru, hlavně víka spojky. Ale jako držáky na kapsičky dobré. Ta druhá varianta od SW-Motech mi byla bližší, ovšem to spojení flahajzem mezi sebou i k motorce mi přišlo poddimenzované na 250 kg suché váhy. Skluzem na slovensku jsem zjistil, po čem všem vč. mého kolena nahrazujícího padák motorka sviští na plocho po asfaltu.
Rozhodl jsem se tedy pro samovýrobu.
Poslední změna: 4 roků 1 měsíc zpět uživatelem ren.e.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky