Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Dobíjení

Více
1 rok 11 měsíců zpět #7 od ren.e

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 rok 11 měsíců zpět #8 od JanKam
Odpověděl JanKam pro téma Dobíjení
Veď ti to ide normálne!

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 rok 11 měsíců zpět - 1 rok 11 měsíců zpět #9 od prokyno
Odpověděl prokyno pro téma Dobíjení
Teď sem si znovu pročtl jeho příspěvek. Píše že tam má LiFePo baterii, což značí že to je 4 článek při pracovním napětí 3,0 - 3,3V na článek a plná kapacita článku 3,6V.
Tudíž to má vše v pořádku a pracuje to jak má. Vyšší napětí naměřeno na naterii je dáno právě tímto typem baterie.
Jak píše kolega hore
"Veď ti to ide normálne!"
Poslední změna: 1 rok 11 měsíců zpět uživatelem prokyno.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
1 rok 11 měsíců zpět #10 od Torq
Odpověděl Torq pro téma Dobíjení
Čau, dík za odpovědi, kouknul jsem na video a průběh mám podobný (taky jsem namontoval měřič), jen mi to teď po pročištění a kontrole kontaktů dává s potkávacíma světlama 15,6V, ale asi je to teda u těchto strojů normální. Žárovky nepraskaj a ani ta baterie neprotestuje (je tam 4. rok). Víc to teda řešit nebudu. Ještě jednou dík. J.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
2 měsíců 3 dní zpět - 2 měsíců 3 dní zpět #11 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Dobíjení
Oživím tohle téma, mohlo by se to majitelům těchhle veteránů hodit.
Celou zimu jednou týdně natočím motorku, nechám zahřát , až sepne ventilátor a vypnu. Oživí se baterka, propláchnou karbce atd........ No a jeden den baterka protestuje. Nabiju nabíječkou, startnu ....... Za dva dny zase baterka k.o. Koukám, suchý článek. Doliju a dobiju bez výsledku. Samovybíjení. Reku , koupím novou, třeba LiFePo, jako mám v KTM. Kouknu na stránky
- www.avacom.cz/files/0Skyrich%20Manual.pdf

, podle tohohle jsem odzkoušel reglér, jak funguje a mohl použít jejich AKU. No a reglér jel na volnoběh 15,5V a už v 2000 ot. na 20V bez zapojené aku, a dál jsem to nezkoušel, abych něco neodvařil. AHA, uvařil jsem baterku a těch 15,1 V co mi ukazuje voltmetr je prostě moc. Tak jsem Gůůůůůglil a vygůůglil tohle
- www.triumphrat.net/threads/dissecting-th...p-alternator.134079/

a tohle
- elclubtriumph.es/viewtopic.php?t=71891

Je dobré objednat opravdu značkový reglér, nejlépe Bosch, nebo v mém případě Beru. Pokus s polským reglérem za 60,- nevyšel. Nereguloval. Pořízen za cca 200,- BERU . Podotknu, že origo stojí 138,- Liber a našel jsem nějakou náhradu od 50 EUR.

Nyní reglér reguluje bez aku na 14,2 V od 1500 ot do maxima. Volný chod s aku bez světel 13,6V , se světly 13,5V. Ale od 1500 ot výše je to bez světel 13,8V a se světly 14,4V v celém spektru 1500 - cca 7000 ot. Zapnutím světel se asi nějak jinak budí altík, Tak daleko ale nebudu pátrat.
Pozn. - Měřeno na nové aku Varta 14Ah, klasická s elektrolytem - Nakonec vyhrála nad LiFePo.
- Přední světla svítí obě dvě. = 2x H4 12V 60W
Přílohy:
Poslední změna: 2 měsíců 3 dní zpět uživatelem ren.e.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky