Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Problém - rachtání v nízkých otáčkách

Více
3 roků 4 měsíců zpět #7 od prokyno
Kolik má naskákáno?
Dle počtů KM bych pak možná viděl na spojku, tedy respektive koš. To je ta lepší varianta :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #8 od ren.e
58000km. Serviska . Vůle někde v zubech mezi klikou a prim. řetěz. kolečkem to asi bude . Ale je tam toho hodně. Vymáčknutí spojky , ani klouzání spojky při zařazeném kvaltu na místě nic nezmění.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #9 od Torq
Čau, taky se mě objevuje poslední dobou podobné chování, ale žádný rachtání na volnoběh. Prostě když zrychluju z nízkých otáček, tak se někdy zvednou vibrace v okolo 3500 a musím podřadit, na vyšší kvalty je to víc znát a především ve velkém teplu, pomůže mi ubrat a pak zas přidat. Na anglickým fóru v podstatě psali, že určitý nevybíravý chování je v těhle otáčkách v normě, ale konkrétní rady jsem nenašel. Vyměnil jsem cívky, dal nový všechny gumy co se sání týkají (eliminovat falešný vzduch)a zatím se to vždy ozve. Po hledání a kozultacích jsem to zúžil na možný problém v karbecích, jelikož je to v otáčkách kdy přebírá práci od volnoběžný trisky triska hlavní - možná vyběhaný šoupátka, je totiž fakt, že vždy, když jsem karbeci vyčistil, tak to skoro nebylo, zkus to. Napadají mě i mikrotrhliny v memránách, to je ale docela darda měnit. Možná i špatný senzor zapalování - to jsem zatím nezkoušel. Jestli jsi si jistej těmi 58tis., tak by bylo divný, že by nastala už taková zásadní závada, typu primární soukolí či spojka, ale kdo ví. Dej vědět, jak to postupuje. J.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět - 3 roků 4 měsíců zpět #10 od ren.e
Díky za reakce. Podle záznamů servisky by těm km člověk věřil. Ale dnes se dá všecko ošidit. Moto ale nevypadá , že by mělo mít více nalítáno. Třeba jsou ty zvuky, co popisuju normální. Proto bych nejraději za někým z vás zajel a poslechl si jeho stroj.
Ty vibrace kole 3500 ot. podle mně s tím klepáním na volnoběh nebude mít moc společného. Co si vzpomínám , po seřízení karbců se zlepšilo. Ale nevšiml jsem si toho volnoběžného zvuku. Když jsem měl dole řekl od rozvodů a pootáčel klikou tam a zpět, tak to kleplo jakoby uprostřed motoru mezi klikou a převodovkou. Je fakt, že se studeným olejem to nedělá. Takové zvuky mi dělal kdysi altík, ale teď to je jinde a jen na volnoběh.
Hele, torgu , nesejdem se někde ?
Poslední změna: 3 roků 4 měsíců zpět uživatelem ren.e.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #11 od ren.e
Mám ještě ostrý závodní dvoutakt, kde už je volnější spojkový koš. Ale tam když vymáčknu spojku, je ticho. Na tom Triumphu nemá vliv na zvuk nic.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
3 roků 4 měsíců zpět #12 od Torq
Čau, se mnou je to časově problematický, ale asi příští víkend bych nějak mohl, kdyžtak napiš na torquis@seznam.cz

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky