Tlachání
6 roků 11 měsíců zpět #343
od Bojan
Mno fuj.To muselo boliet dvojnásobne.Vyhodené rameno a zahodená motorka.
Ale hlavné je,že si mal padáky kua,lebo tie zachránia dosť.
p.s.
Charlie tam má nejaká kolesá ako nové a aj výfuky ma nové,tak ak si dal to dole,tak je to ok
Dúfam,že to všetko dobre poriešiš a zas bude vsjo v paradke
A Charlie sa určite poteši,že k nemu chodime v tak hojnom počte.
Ale hlavné je,že si mal padáky kua,lebo tie zachránia dosť.
p.s.
Charlie tam má nejaká kolesá ako nové a aj výfuky ma nové,tak ak si dal to dole,tak je to ok
Dúfam,že to všetko dobre poriešiš a zas bude vsjo v paradke
A Charlie sa určite poteši,že k nemu chodime v tak hojnom počte.
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #344
od Axik
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #345
od prokyno
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #346
od Bojan
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #347
od prokyno
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
6 roků 11 měsíců zpět #348
od MEX
Hoši, bezpečnost nade vše
Já jezdím s airbagem pořád. Vůbec ho nesundávám a tudíž pak nemusím kupovat náhradní patrony, když se mi vysmekne motka z ruky
A jinak, co byste chtěli za pikantnosti ?
Prostě takhle jedu, cca 50 - 60 km/hod, najeto cca 500 km ve vedru, špinavý plexi, slunce nízko, horizont a pak už jen hloupá shoda náhod . Když jsem se přehoupnul přes ten horizont, slunce mi zazářilo na to špinavý plégu a zrovna v ten moment se čínská navigace, přede mnou jedoucího kolegy, rozhodla, že pojede doleva .Takže zahamstoval a řádně se přesunul k levýmu kraji jízdního pruhu . Můj Garmin chtěl rovně a odbočovací manévr jsem zaznamenal příliš pozdě. Takže pokus o vyhnutí , jenže jsem o jeho pravý kufr, jebnul mojím levým . To mě rozhodilo a už jsem letěl . Triumph měl praj zadní kolo asi 2,5 m vysoko . Jak to dokázal, opravdu nevím a skončil zaparkovanej na takovým betonovým mostku .
Škody na mě : rozthaný kalhoty, podřená bunda . Vyhozený rameno - opraveno na místě . Malinko naražený pravý žebra - už nebolí . Psychické trauma vyléčeno spoustou alkoholu . Druhý den jsem už jezdil .
Škody na Triumphu : ze předku zůstal jenom držák na navigaci, ostatní na sračky. Vrchní brejle mají ohnutý to oko na spínačku . Spínačka rozpadlá, dráty odborně utrhaný . Levá strana odřená - hrozně moc zachránily padáky . Ohnutá řadička, zlomený držák zadní stupačky, zlomenej vejfuk, hlavní stojan zohýbanej, všechny kufry podřený hlavně na rohách . Je tročku hnutá podsedlovka a šmajdá zadní kolo .
Všechno se to nějak podařilo dát do pojízdnýho stavu pomocí stahovacích pásek, upevňovacích kurt a americký pásky, čímž mohla být mise dokončena . Tohle by japonec určitě nevydržel
Já jezdím s airbagem pořád. Vůbec ho nesundávám a tudíž pak nemusím kupovat náhradní patrony, když se mi vysmekne motka z ruky
A jinak, co byste chtěli za pikantnosti ?
Prostě takhle jedu, cca 50 - 60 km/hod, najeto cca 500 km ve vedru, špinavý plexi, slunce nízko, horizont a pak už jen hloupá shoda náhod . Když jsem se přehoupnul přes ten horizont, slunce mi zazářilo na to špinavý plégu a zrovna v ten moment se čínská navigace, přede mnou jedoucího kolegy, rozhodla, že pojede doleva .Takže zahamstoval a řádně se přesunul k levýmu kraji jízdního pruhu . Můj Garmin chtěl rovně a odbočovací manévr jsem zaznamenal příliš pozdě. Takže pokus o vyhnutí , jenže jsem o jeho pravý kufr, jebnul mojím levým . To mě rozhodilo a už jsem letěl . Triumph měl praj zadní kolo asi 2,5 m vysoko . Jak to dokázal, opravdu nevím a skončil zaparkovanej na takovým betonovým mostku .
Škody na mě : rozthaný kalhoty, podřená bunda . Vyhozený rameno - opraveno na místě . Malinko naražený pravý žebra - už nebolí . Psychické trauma vyléčeno spoustou alkoholu . Druhý den jsem už jezdil .
Škody na Triumphu : ze předku zůstal jenom držák na navigaci, ostatní na sračky. Vrchní brejle mají ohnutý to oko na spínačku . Spínačka rozpadlá, dráty odborně utrhaný . Levá strana odřená - hrozně moc zachránily padáky . Ohnutá řadička, zlomený držák zadní stupačky, zlomenej vejfuk, hlavní stojan zohýbanej, všechny kufry podřený hlavně na rohách . Je tročku hnutá podsedlovka a šmajdá zadní kolo .
Všechno se to nějak podařilo dát do pojízdnýho stavu pomocí stahovacích pásek, upevňovacích kurt a americký pásky, čímž mohla být mise dokončena . Tohle by japonec určitě nevydržel
Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.
Přihlásit se do fóra
Nejnovější inzeráty
Nedávné příspěvky
-
- Sraz Jaro 2024
- Ale čo tooo?
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Bojan
- 2 dní 6 hodin zpět
-
- Sraz podzim 2023 Perníkový mlýn
- Video od Zdeni: www.youtube.com/watch?v=V_ED9kf1PqY
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od MEX
- 4 měsíců 6 dní zpět
-
- palivová mapa 21066 - úpravy
- Po nahrání téhle mapy se snížila spotřeba , ale mezi 2-3 tisíci je díra a od šesti tisíc se to nechce moc točit.
- v Motorky / Tiger - 800
- od Ladislav71
- 7 měsíců 3 týdnů zpět
-
- Praděd - výjezd k vysílači i s přespáním
- Jen rychlé malé info...buď v pátek přespat v kempu Mohelnice nebo varianta č 2 kemp Bobrovník v Jeseníku, nad kempem je hospoda z ubytováním...
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od Petrex1.
- 10 měsíců 1 týden zpět
-
- Sraz Krkonoše jaro 2023
- Jj Je to občas na ho.....
- v Srazy výlety / Klubové akce
- od tomix
- 10 měsíců 2 týdnů zpět