Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Závady Tiger Explorer 1200

Více
10 měsíců 1 týden zpět #403 od Axik
Axik odpověděl na téma: Závady Tiger Explorer 1200
Možná se napřesrok přidám:evil: :evil:


šemík napsal: Jasní sokolíci, oznamuju Vám , že po pěti letech fajn ježdění (52 tis. km) jsem poslal mazlíka o garáž dál:unsure: . Páč mě trochu tlačí věk, chci zkusit ještě něco jinýho a skončím asi u brambory:whistle: . Takže díky všem co jsem se s Vámi potkal a poplkal.A taky dám vědět jak se mně bude jezdit na modrobílé vrtuliB)
Zůstaly mi úplně nový přední desky brembo (sada), tak pokud bude mít někdo zájem , tak za tácek a poštovný jsou jeho.
přeju pěknou další sezónu a jen kolama dolů ;)

Šemík

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
10 měsíců 1 týden zpět #404 od šemík
šemík odpověděl na téma: Závady Tiger Explorer 1200
Asi nebudu úplně první a hlavně jsem nový GS vyzkoušel a je fakt dobrý...

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
10 měsíců 1 týden zpět #405 od Ota
Ota odpověděl na téma: Závady Tiger Explorer 1200
1250 chválí všichni. Já myslím, že ani starý 1200 není špatný. Když někomu stačí dva válce, proč ne :-).

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
10 měsíců 6 dní zpět #406 od šemík
šemík odpověděl na téma: Závady Tiger Explorer 1200
Starý GS není špatný, ale motoricky je novej o světelnej krok jinde. Počet válců mně nikdy moc nezajímal - zkusil jsem od 1 do čtyř a každej má něco do sebe...

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 měsíců 1 týden zpět #407 od Honza
Honza odpověděl na téma: Závady Tiger Explorer 1200
Pánové, slíbil jsem (viz sekce "Cestování - cestopisy, Maroko 2019"), že sem dám výsledky bádání, co se stalo, že mi kleknul Explorer. Tak je to tady! Znám rozsah poškození, ale příčinu samozřejmě na 100 % neznám. Potvrzuji, že se jedná o známý a dostatečně profláklý problém. Jeden ventil zlomený (to je hlavní příčina krachu) a ostatní ohnuté (tedy potencionální příčina krachu v době budoucí). Uražená svíčka, ale to je prkotina. Kromě ventilů je samozřejmě i celá hlava na výměnu (rozjebaný vodítka i sedla ventilů). Příslušný píst je jen lehce dotknutý, lze ho tedy zachovat. Problém je ten, že nějaká levnější hlava není momentálně k dispozici (samozřejmě bych chtěl už tu novější hlavu), takže by se musela kupovat funglovka. Když se k tomu připočtou ventily, náklady na opravu jsou dost vysoké vzhledem ke stáří a nájezd tohoto stroje. Připomínám rok 2012, nájezd 80 tis. km. Takže je z motorky šrot. Mechanik mi ale nabídl jinou variantu - má možnost koupit kompletní motor s nájezdem asi 30 tis. km s půlroční zárukou a náklady by byly obdobné. Ještě jsem ho požádal, aby mi zjistil, z jaké série by ten motor byl - do roku 2015 nebo po něm?
Takže co teď? Motorka je v každém případě na prodej. Buď jako šrot pro toho, kdo je schopen si výměnu hlavy provést sám za přijatelnou cenu nebo nechám vyměnit motor a pak to prodat jako normální ojetinu s motorickým nájezdem 30 tis. km a půlroční zárukou. No, a toť vše. Pokud by měl někdo eminentní zájem si to opravit a mít důvěru v opravu vlastními silami, je nepojízdná motorka na prodej. Jinak tam asi nechám ten motor vyměnit.
Je mi jasné, že obě z těch variant jsou pro mě vysoce finančně ztrátové, ale co naplat. Vrátit se v čase už nejde a musím řešit momentální stav.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 měsíců 1 týden zpět #408 od Bojan
Bojan odpověděl na téma: Závady Tiger Explorer 1200
Mno šiel by som radšej do motora, čo je komplet. Bude to jednoduchšie. Okrem toho nieje jasne, ci to nezchytali aj ojnice a ložiská. A hlavne z motorom, čo ma 30 tisíc km sa ti to bude lepšie predávať. Poprípade až by si si ju chcel nechať, tak budeš mat lepší pocit.

Je třeba Přihlásit se abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky