Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Cvakani v motoru

Více
6 roků 3 týdnů zpět #31 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Mno u mna presne s tej strany to cvalkanie šlo.A presne na tej strane sa tie ventily zasekávali.Tie sedla vyfukove,sú uplne zaklepané a nieje tam skoro žiaden konus,.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět #32 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Cvakani v motoru
NO, dej vědět, jak to pojede po opravě. Ale že by ten zvuk dělalo takhle zaklepané sedlo se mi nechce věřit. Leda že by bylo volné a v hlavě povyjíždělo .

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět #33 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Na jednej strane sa ventil pridieral o sedlo a asi to robí to klepanie.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět #34 od Maverick
Odpověděl Maverick pro téma Cvakani v motoru
Ahoj,

já jsem toto řešil už jednou na tomto fóru.
Ve zkratce - ukazoval jsem to v servisu, že se mi to nezdá, tehdy ještě v záruce. Řekl, že dobrý. Psal jsem importérovi, že se mi to nezdá a řekli dobrý. Napsal jsem jim, že jim Bůh pomáhej, pokud se to po záruce vysype a bude v prdeli motor nebo rozvody. No a 2 měsíce po záruce jsem jel do práce a rup, vysypanej komplet motor. Prasklej píst. Šacovali generálku na 140.000. Vytáhl jsem na importéra dva roky starej email, že jsem je varoval a co s tím jako hodlají dělat a po 14ti dnech ticha mi to Triumph vyměnil komplet zadarmo. Jen svíčky si nechal zaplatit.

Jak by to ale dopadlo bez toho mailu a upozornění, to netuším.

Jedná se o konstrukční chybu v hlavě motoru a těch motorů ze začátku série je mnoho, co najdeš na netu k prodeji s vadnou hlavou. Pak jsem se ještě ptal nějakýho mechanika v Německu, co tam servisuje v origo servisu Triumphy a říkal, že to je u těch prvních kusů běžné a že to stahují a vyměňují v tichosti.

Ventily tam štelovatelný nejsou a není to jima, protože po GO motoru neslyšet nic. Jen hladký chod a necvakne to ani jednou.

Těsně po tom, co jsem to tu řešil na fóru, tak mi psal borec:
Ahoj, Maverick,, můžeš mi prosím dát vědět, jak dopadl tvůj příběh s reklamací motoru po záruce ?
Stalo se mi totéž co tobě - r.v. 2012, v 37.000 km zřejmě prasklej ventil poničil komplet motor ... Motorka ohleduplně ježděná, pravidelně servisovaná atd.
Prostě by mě zajímalo, zda se mám se zastoupením Triumphu pouštět do sporu o nějakou náhradu, nebo tam šoupnout jinej motor ( nabídku mám ) a poslat to do světa ...
Díky moc za odpověď.
Vitous

Jak ale dopadl, tak to nevím.
M.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět - 6 roků 3 týdnů zpět #35 od ren.e
Odpověděl ren.e pro téma Cvakani v motoru
To mě přivádí k tomu uvolněnému sedlu ventilu. Nějaký čas lítá sem a tam , ale jednou se šprajcne, ventil se nevrátí a potká se to. Ale to je jen hypotzéza.
Poslední změna: 6 roků 3 týdnů zpět uživatelem ren.e.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
6 roků 3 týdnů zpět #36 od Bojan
Odpověděl Bojan pro téma Cvakani v motoru
Mno tie sedla ventilov vyzerajú ako keby boli z blata.uplne zatlcene a konus nikde.Takze je kľudne možné, že sa to sprajcne a odnesie si to motor.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky