Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Tiger 800 XRt + origo kufry = problém

Více
7 roků 6 měsíců zpět - 7 roků 6 měsíců zpět #31 od jeckyllhydova
dushanbe

Omlouvám se tímto MT09 Tracer... :-) Ten shit jsem tak nemyslela. Prostě ta sedla jsou hrozná.Je to legální, když už není útrpné právo??? Pravdou je, že v pardubickém Barth servise, autorák pro yamaha a od příštího roku asi i Triumph mi chlap co tam dělá říkal, že kdyby on měl jít do cendura, tak MT09 Tracer. XC tam mají na půjčovně, ale ve verzi low.

BMW 800 gs jsem ani neuvažovala.. 1200 GS má 238kg, můj TT má 220kg. to je skoro o pytel cementu lehčí. S TT mám problém ho zvednout když leží dobře. Manipulace je docela rychta a kuwa musím přemýšlet jak a kde zaparkuji.

Na druhou stranu ty porovnáváš ze svého pohledu XC. Ta tvoje je naprosto jiná.
K ježdění přes spojku v terénu mohu říci toto "Au to pálí!!!" Rozehřeje se to jako pětník.

Celkově jsem ale v pr... když ozkouším zpět ty metzlerky...

Když problém zmizí, stojím před tím, co dál. Co tam dát.
Když nezmizí, tak je chyba někde jinde a zase nevím co dál.
To by byl pěkný vývojový diagram. Levá nebo pravá, obojí vede do prd...

No nic, zatím si budu hrát se svojí hujdou, stejně TT do terénu teď nevezmu, moje žebra ještě plně nedrží a pak se uvidí.

Jen bych chtěla říct že osobně nevidím to vysoké těžiště jako extra výhru. Ve spojení s topbox, kde je víc kg už to může být problém.
Poslední změna: 7 roků 6 měsíců zpět uživatelem jeckyllhydova.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět - 7 roků 6 měsíců zpět #32 od Rosťa

Mex napsal:

jeckyllhydova napsal: 5kg to je tak na kartáček a šminky!!! Ne na cesty.


5 kilo šminků ?
to já si raději vezmu 10 piv :woohoo: :woohoo: :woohoo:


Nekecej, tak málo piv jsi nikdy nevezl.... :whistle: :lol:


Přílohy:
Poslední změna: 7 roků 6 měsíců zpět uživatelem Rosťa.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět - 7 roků 6 měsíců zpět #33 od Rosťa
Pěkná story, jsem zvědavý jestli se to podaří rozklíčovat, nebo půjde motorka z domu...
Poslední změna: 7 roků 6 měsíců zpět uživatelem Rosťa.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #34 od prokyno
XRT suchá 191kg, 218kg mokrá
XRT explorer 254kg suchá
GS800 Adv 229kg mokrá (plně natankováno s náplněmi)
GS1200 238kg mokrá (plně natankováno s náplněmi)
GS1200 Adv 230/260kg suchá/mokrá (plně natankováno s náplněmi)

Když se k tomu přidá lešení na kufry, kufry a podobný chujoviny tak se váha celkem zvyšuje.
U GS1200 s doplňkama 250kg a víc jen to švhne :D

A opravdu je velkej rozdíl zvedat a ovládat 200kg nebo 250kg, můj plně naloženej Tex s fičurama má k 300kg a to je pak řiť to zvedat :D

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #35 od jeckyllhydova
Rosťa
Je nehospodárne vozit něco, co má obsah alkoholu jen kolem 4%. :evil: Pokud budu odkázána jen na topbox budu vozit asi jen 80% STROH rum. :-) Aby se vlezly i ty šminky. :-)

A jak to dopadne... to se dozvíme až na konci pořadu. :evil:

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět - 7 roků 6 měsíců zpět #36 od dushanbe
jeckyl

nemôžem rýchlo neodpísať, lebo super sa čítajú tvoje príspevky, s tým vývojovým diagramom si ma pobavila.
všetko vede do prdele... :)

to tvrdé sedlo Y tracera je fakt shit, ja keby idem do TD09 tracera, tak už v predajni si dám namontovať gelové sedlo, aby som si nepokazil prvý dojem z novej motorky ;)
Proste yamaha je ázia, vidno to na spracovaní. Triumph a BMW majú kvalitnejšie materiály oproti Ázii (Strom, Tracer, ...). Na Yamahe by som musel polovicu vecí vymeniť, kým by som z nej spravil európsku motorku na úrovni ako je Tiger.

Vysoké ťažisko u Tigra 800.
Hej je to krok späť. Ale veď aj scramblere a caffe racery sú poriadny krok späť a niekomu zábavu prinášajú. mne nie.
Ja som jazdil na prvej motorke veľmi vysokej a mega zábava, vysoké ťažisko, bola nebezpečnejšia, ľahko sa klopila, skôr ju položíš a tak adrenalín fungoval, potom som skúšal Afriku Twin 2016 s nízkym ťažiskom a nebavila ma. Tiger má vyššie ťažisko a adrenalín sa vrátil, Tiger sa mega ľahko klopí až na stupačky.
Ale áno, vo všeobecnosti, vysoké ťažisko je horšie ako nízke.

Skús s tým ešte polaborovať. Máš motorku s dobrým motorom a pohodlným sedením. Skús zaťažiť báglom zadné sedlo, viď.obrázok a pritvrdiť predpätie zadnej pružiny. Podľa mňa máš ťažisko príliš vzadu a tak je motorka náchylnejšia na kmity.
Behni za nejakým pretekárom, čo má domáci servis, nech ti pozrie tuhosť podvozku...
Viem, toto by mal robiť autorizovaný servis, ale tí niekedy ani nevedia o čom je reč :/

Tak veľa zdaru
Přílohy:
Poslední změna: 7 roků 6 měsíců zpět uživatelem dushanbe.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky