Triumph - Tiger

Česko - Slovenské diskuzní fórum pro příznivce motorek Triumph Tiger

Tiger 800 XRt + origo kufry = problém

Více
7 roků 6 měsíců zpět #49 od Axik
Ahoj,
mam sice "kardana",ale problem jsem mel podobnej.Koupil jsem topika 52l Givi s origo deskou a pri cca 160 me to zacalo jebat s riditkama,ze jsem myslel ze vystoupim,dlouho jsem zkoumal a laboroval a nakonec zjistil,ze serizenim telaku a zadniho tlumice se hranice posunula nekde kolem 190-220km/h.
Ten kufr pusobil jako pritlacne kridlo a ve zminovane rychlosti me to zvedalo predek.
Desku mam plastovou a je cca 4 cm vysoka,udelam zmenu a dam tam duralek,kazdej cm dolu dobrej.
Bocaky mam oba stejny 37l a poku jezdim jenom s nima vubec o nich nevim.
Ale rikam zkusenost je na kardanovi a nikoli na retizku :woohoo: (promin jackyllhydova to neni narazka na tebe,ale az se dostavis na srazik...pochopis...von se nekdo chyti).
Preju Ti brzke uzdraveni pro tebe i TT.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #50 od jeckyllhydova
:-) Takže já to mám na řetízku přesně naopak. Topcase je bez problému, problém jsou bočáky a problémová rychlost je podstatně níž. :-) 130km.

Kdyby se mi to "jebalo při 160 tak je mi to u pr...
Na poslední srazík jsem původně chtěla. zval mě MEX přes ségru, ale fakt jet tam na své hujdě crf 250L by bylo fakt pro smích. :-) Mých 23 koníků by se stydělo. :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #51 od Bojan
Oujéééé to by bola zábavka na 250 za nami hhehehehe., ;)

jeckyllhydova napsal: :-) Takže já to mám na řetízku přesně naopak. Topcase je bez problému, problém jsou bočáky a problémová rychlost je podstatně níž. :-) 130km.

Kdyby se mi to "jebalo při 160 tak je mi to u pr...
Na poslední srazík jsem původně chtěla. zval mě MEX přes ségru, ale fakt jet tam na své hujdě crf 250L by bylo fakt pro smích. :-) Mých 23 koníků by se stydělo. :-)

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět - 7 roků 6 měsíců zpět #52 od boucek69
Ahoj a zdravím J+h
.No konečně někdo hodil temá triumph800 už mě přěstavalo bavit číst o těch kardanech :) :) problem problem.Mám 800xc .rok 13 kufry big husky 44 l i držaky na puky a top alu milanek 40l a žadný problém ve 130 až 160 z nemám na dálnících jezdím opravdu jen málínko a na okreskách nejsem sebevrach nikam nespěchám .V letě jsem přezul na Heidenau k60 scout a musím říct že se uplně změnilo chování moto jak v terénu tak i na cestě proti Pirelkám scorpins vůbec jsem se s nima necítíl na předku hnus prostě 21 kolo ta menší plocha asfaltu , k60líp drží v naklonech pravda že jsou hlučnější jezdím tak 60 % cesta 40% offík zatím 3000 km to je moje zkušenost, víc gum jsem nevýzkošel krom špalku na kros enduru ktm 400xc co jsem měl ale to je uplně něco jiného jak váhově tak v chování mota Tigra jsem vybíral asi rok sedl mi nejvíc ze 5 moto co jsem zkoušel. Testovací jezdec :) dušanbe nám to vypsal jak se patří ;) jinak letos zatím 8950 km bez problému vím je to nic moc proti ostatním ale v off se tak km netočí. :) :) všem pozdrav a tigrům zvlášt :) :)
Poslední změna: 7 roků 6 měsíců zpět uživatelem boucek69.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #53 od jeckyllhydova
boucek69

Jasně že chápu, že nic člověka nepotěší jako neštěstí druhých. :-) Tak jsem ráda, že konečně máš co číst.

Vcelku je mi jasné, že mohu vyloučit tu cestu, že problém je s kuframa. :-( Tedy jejich excentričností. No a je tedy problém v motorce.

Zůstává tu tedy zjistit, kde je.

Jsou to gumy a nebo mi někdo v servise něco posral. Nevím kdo je tu z Pardubic a okolí, ale jedno je mi naprosto fasné k Antlovi už nikdy nepojedu. To je ten servis u nádražního HyperAlberta. Pár lidí mi ho doporučilo, ale jsou tam prasata. Slovo momentový klíč nikdy neslyšeli. kola byla dotažená, že z nich lezly kovové voštiny a při vyvažování si nevšimly, že přední pneu je křivá výškově. To mělo za následek, že se mi zbláznilo ABS.

Dala jsem to sice pak k Barth servis na přezutí nové přední a žádala je, aby koukli i na zadní, zda je vyvážené správně a zda vymezovací podložky jsou správně poskládány.... jenže znáte to z Akta X "TRUST NO ONE". Sice mi tvrdili, že vše zkontrolovali, ale...

Takže teď čekám, jak se bude chovat po servise v DK v Praze. Chlapi slíbili, že to projedou po dálnici s kuframa zatíženýma. Měla jsem ji vyzvedávat dneska, ale jsem chcíplá, připomínám mixomatózního králika, no s ohledem na odřený nos spíše slona. Stejně pršelo a nebyl prostor to projet. Tak příští týden.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #54 od Torq
Ahoj, nečet jsem úplně všechno, ale když píšeš o tom, že ti někdo ne úplně ideální nazouval gumy, resp. nandával kola a pochopil jsem, že moto i ležela - co geometrie? Už jen nesrovnaný zadní kolo může dělat velký problémy. Uložení kyvky, nebo trochu bouchnutá atp... Předek by mohl bejt taky hnutej v brejlých... Vyvážení kol. Zkusit plnou nádrž (víc váhy na předek), jestli se to nezlepší, případně tlumič řízení.
Jinak zatím nejlepší servis v okolí Pardubic, kde jsem kdy byl je Yamaha v HK ( www.motocentrumhk.cz/kontakt/ ). Ještě když Antl dělal Suzuki (měl jsem DR), tak mi nepomoh a v HK hned věděli a opravili. Dlouho jsem tam ovšem nebyl, jelikož co jde dělám doma, ale teď tam chci dát Tigra na seřízení.

Je třeba Přihlásit se nebo Vytvořit účet abyste mohli odpovědět na toto téma.

Přihlásit se do fóra

Nedávné příspěvky